Føler meg syk

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Kan ikke huske jeg følte meg så syk sist gang, føler meg elendig. Kanskje fordi jeg har et barn som krever sitt denne gangen. Er kjempeslapp (hvis jeg er ute og handler på kjøpesenter f.eks, må jeg sette meg ned hele tida), 0 energi. Får lett hetetokter og kuldetokter om hverandre. Fra jeg tok "gravidpillene" i går til idag har jeg vært dritkvalm, fikk nesten ikke sove. Har mye vondt i magen og ryggen (ikke urinveisinfeksjon), er svimmel, og hvis jeg ikke spiser nesten konstant så får jeg skjelvinger og hjertebank og blir dritsulten! Føler meg også tungpustet, men tror det har med slappheten å gjøre (har anstrengelsesastma også som jeg merker jeg får lett nå).

Sikkert normale graviditetssymptomer, men jeg føler meg i allefall elendig.. Flere? :)

Vil faktisk tro du er syk altså, dette følte jeg var mer "sykdoms" symptomer :)
Jeg vet ikke, alle verdier er fine osv, men kan jo være noe smitte fra bhg :p er jo normalt å bli trøtt og sliten, men jeg kunne sovet 24/7 tror jeg :o

Jeg vet ikke, alle verdier er fine osv, men kan jo være noe smitte fra bhg :p er jo normalt å bli trøtt og sliten, men jeg kunne sovet 24/7 tror jeg :eek:
Jaa, men når du er såå sløv og har hetetokter og kulde om hverandre så høres det jo ut som feber :)

Jaa, men når du er såå sløv og har hetetokter og kulde om hverandre så høres det jo ut som feber :)
Har ikke feber :) men har hatt hetetokter en god stund. Er visst ikke unormalt at stoffskiftet blir endret når man er gravid, derfor svetter man lettere :o Ubehagelig da :p !!

Har ikke feber :) men har hatt hetetokter en god stund. Er visst ikke unormalt at stoffskiftet blir endret når man er gravid, derfor svetter man lettere :eek: Ubehagelig da :p !!
Jaa men trodde ikke det var normalt å bli kaldt å varm om hverandre?

Jeg sliter med mye av det samme du beskriver. Spesielt hvis jeg er på butikken, kjøpesenter o.l. Jeg klarer best å beskrive det som følelse av svimmelhet/blodtrykkesfall og lavt blodsukker. Svimmelhet (som er et helt vanlig symptom) og kvalme (som også er et helt vanlig symptom) kan gi ubehagelige følelser som f.eks hetetokter osv.
Du er ikke alene! :)

Jaa men trodde ikke det var normalt å bli kaldt å varm om hverandre?
Både kvalme og svimmelhet kan føre til at man føler seg kald og varm om hverandre. Uansett så skjer det mye i kroppene våre hormonelt når vi et gravide, så umulig å si hva dom er "normalt". Dette vil også variere veldig fra person til person!

Har hatt akkurat det samme! Helt vanlige svangerskapstegn alt sammen. :) for meg ga det verste seg rundt uke 11, med noen tilbakefall i blant.

Håper i allefall formen er bedre snart! Uff, idag har jeg spist alt for mye også....... Men må være lov å skeie ut en dag iblant :p

Back
Topp