Føler meg som verdens dårligste...

desember2012

Glad i forumet
Julistrålene 2025 ♡
Junibarna 2019
Septemberlykke 2021
Da er selve nyttårsaften her igjen og mor i hus er gravid med nr 3. Jentene skulle få være lenge våken idag og la seg ikke før kl 10. Da var jeg så sliten og trett at jeg sovnet når jeg la barna. Våknet av at mannen vekte meg 23.50 og fikk meg til å komme ned, jeg er skikkelig uggen og kvalm så jeg var våken så jeg fikk sett rakettene fra vinduet før jeg la meg igjen. Så nå sitter mannen nede med mine foreldre, onkler og søskenbarn. Mens jeg ligger godt plantet under dynen. Føler meg som årets vinner.:depressed:
Men vi er veldig fornøyde med at det er en liten spire som gjør mor utslitt :love017

Da er selve nyttårsaften her igjen og mor i hus er gravid med nr 3. Jentene skulle få være lenge våken idag og la seg ikke før kl 10. Da var jeg så sliten og trett at jeg sovnet når jeg la barna. Våknet av at mannen vekte meg 23.50 og fikk meg til å komme ned, jeg er skikkelig uggen og kvalm så jeg var våken så jeg fikk sett rakettene fra vinduet før jeg la meg igjen. Så nå sitter mannen nede med mine foreldre, onkler og søskenbarn. Mens jeg ligger godt plantet under dynen. Føler meg som årets vinner.:depressed:
Men vi er veldig fornøyde med at det er en liten spire som gjør mor utslitt :love017

Det skal du ikke ha dårlig samvittighet for [emoji171] Jeg er også gravid med nr 3, og vi ble hjemme igår fordi mannen og størstejenta ikke var i form. Skulle egentlig i selskap. Og det var jeg sååå glad for, hadde egentlig ikke lyst til å dra noe sted [emoji6] Jentene mine er små da, så de la seg til vanlig tid, vi hadde indisk takeaway og la oss litt før 10 [emoji23]

Trenger ikke å ha dårlig samvittighet! Vi var hjemme, hadde besøk av mamma og pappa tidligere på dagen. Men her er eldste syk, så jeg gikk å la meg med henne kl 10 på kvelden, og sov gjennom alt [emoji14] slik er det Bare, vi er jo sliten av en grunn [emoji173]

Ååh. Så deilig å høre at det ikke kun er jeg som kjenner på det! Mine forje svangerskap fann jeg ikke ut at jeg var gravid før uke 15 og uke 17. :smiley-ashamed008 Men det kan jo være at jeg er ekstra sliten nå fordi jeg har de to andre også :Heartred
Hvordan har dere det dette svangerskapet og hvor langt er dere på vei?:love7

Ååh. Så deilig å høre at det ikke kun er jeg som kjenner på det! Mine forje svangerskap fann jeg ikke ut at jeg var gravid før uke 15 og uke 17. :smiley-ashamed008 Men det kan jo være at jeg er ekstra sliten nå fordi jeg har de to andre også [emoji813]red
Hvordan har dere det dette svangerskapet og hvor langt er dere på vei?:love7
Så sent? Med eldste fant jeg ut i uke 8 at jeg var gravid, og lillebror fant jeg ut et par dager etter at jeg skulle hatt mensen [emoji14]
Hittil er det ganske likt som de andre, symptomene kom litt tidligere denne gang, og er jo litt mer sliten, da man har både hus,2 hunder og 2 barn å ta vare på. [emoji4] kvalmen kommer i bølger, og blir svak i knærne så tørr ikke å bære lillebror opp eller ned trappen. Har hatt lavt jernnivå med begge de andre, og lavt blodtrykk, så slipper nok ikke unna [emoji14]
Idag er jeg 4+3 på vei. Fikk ultrasvak strek på julaften, så har vist det en stund allerede. [emoji14]

Ja fann det ut så sent. Mistet ikke mensen under svangerskapene med de. Men sant skal sies at når jeg først fann det ut så kom plagene. Huff det hørtes ikke godt ut at knærne svikter. Det har jeg aldri vært borti før.
Jeg er 5+6 idag og har allerede høyt blodtrykk. Men det er som jeg sa til legen selv også at jeg får litt høyt blodtrykk av å komme til legen, hehe!

Har dere tenkt noe på om dere vil på tidlig ul ?:love7

Ja fann det ut så sent. Mistet ikke mensen under svangerskapene med de. Men sant skal sies at når jeg først fann det ut så kom plagene. Huff det hørtes ikke godt ut at knærne svikter. Det har jeg aldri vært borti før.
Jeg er 5+6 idag og har allerede høyt blodtrykk. Men det er som jeg sa til legen selv også at jeg får litt høyt blodtrykk av å komme til legen, hehe!

Har dere tenkt noe på om dere vil på tidlig ul ?:love7
Ja, jeg vil på TU, mannen måtte jo bare tulle om at det var tvillinger siden symptomene er kommet så tidlig denne gang, så nå sitter jeg her å har lyst å spy opp magesekken jeg er så nervøs for tvillinger. Har flere tvillinger i familien så. [emoji14] Men, er det tvillinger så må de bare komme altså. [emoji4]

Back
Topp