Føler meg som dårlig mamma..

loveorhate

Glad i forumet
Jeg tok en og halv røyk er i stad og syns det var godt, men føler meg så ussel når jeg tenker på veslemor... Er jeg en dårlig mor når jeg har gjort det jeg gjorde?? Har hørt at det skal ikke ha noe å si hvis jeg gir henne Minifom før jeg ammer... Huff.. slem er jeg...
 
du er ikke dårlig mamma fordi!! Ta røyken rett etter du gir enne og vent lengst mulig til neste gang.. så hjelper det en del hvertfall...
 
Du er da ingen dårlig mor for det :) Jeg tar også en røyk i ny og ned og jeg er verden beste mamma for det. De spurte om jeg røyket når jeg var på fødeavdelingen og da sa jeg ja. Og da fikk jeg beskjed om at skulle jeg ta meg en røyk når jeg ammet var det veldig bra hvis jeg gjore det med en gang jeg hadde ammet Jenny for da gjore det mins skade i melken. Men nå som vi har det helt røykfritt hjemme og må gå ut for å røyke blir det veldig lite av det. Men det hender at jeg får lyst på en og da tar jeg en.

Men uansett, Poengen er at vi er like mye bra mamma som alle andre!
 
Oki!! Greit og vite liksom;)
 
eg røykte ikkje da eg var gravid. men etter at eg hadde fått lille gutt så måtte eg bare ha meg ein røyk får og slappe av i nervene mine.  er eg ei dårle mor
 
Hei. Ble faktisk litt glad da jeg leste innlegget ditt. Følte meg litt alene som røyker her inne av en el annen grunn. Er jo så mange som er flinke og klarer å slutte, men jeg er altså ikke en av dem. Jeg ammer minste datteren min på 4 uker og røyker, men jeg ammer først og venter med røyk til etterpå. Hun reagerer heldigvis ikke med mageknip/ trøbbel på røykingen. Du er slettes ingen dårlig mor selv om du røyker!!! Ammehjelpen anbefaler at du skal amme barnet ditt selv om du ikke klarer å slutte og til og med hvis du feilberegner og ammer rett etter en røyk[;)]
 
Heihei! Røyker jeg også[&o] Men jeg ammer ikke, og går ut når jeg røyker.. Likevell får jeg dårlig samvittighet..[:-] Vasker hendene og pusser tennene hver gang jeg kommer inn, før jeg tar i Elias..
 
Back
Topp