Føler meg skikkelig feit

har du prøvd å spise litt mer fiber og drikke mer vann? jeg føler meg bedre (etterhvert, ikke med en gang) når jeg føger mine egne råd :hilarious: men merker fort at kroppen ikke har det så godt når jeg glemmer å gjøre de riktige tingene.
Jeg er i alle fall ikke flink nok til å drikke vann, så det står øverst på lista over ting jeg skal gjøre :D

Føler meg kjempefeit! Har ikke turt å gå på vekta, vet ikke om jeg er gravidfeit eller har blitt feit på grunn av feriekosthold

har du prøvd å spise litt mer fiber og drikke mer vann? jeg føler meg bedre (etterhvert, ikke med en gang) når jeg føger mine egne råd :hilarious: men merker fort at kroppen ikke har det så godt når jeg glemmer å gjøre de riktige tingene.
Jeg spiser masse fiber og sunn mat og drikker mye vann. Her er d nok hormoner å lite å gjøre med det :playful: Trimmer gjør jeg også.. men lettere nå når jeg er over 12 uker:joyful:

Jeg føler meg også ganske feit! Vi har ikke fortalt om babyen i magen til noen ennå, og jeg har heller ikke sagt noe på jobben. Synes det er utfordrende å finne klær som passer, og som det ikke ser ut som jeg har kost meg noe hinsides grassalt i korona-tiden i.
Gleder meg til å få litt mer tydelig baby-mage, så det ikke er noen tvil. Nå ser jeg jo bare tjukk ut, og alle klær strammer!

Nå de siste dagene har det vært nydelig vær, men jeg har altså kvidd meg sånn for å gå i bikini. Jeg er jo blitt skikkelig pløsete!! Hadde riktignok litt for mye fra før av, så sånn sett skulle man tro at jeg ikke tenkte noe over det siden jeg faktisk er gravid.. men jeg føler bare livmoren presser alle tarmer og magen oppover, og jeg føler meg bare skikkelig tjukk. Som skrevet ovenfor: jeg gleder meg til den ordentlige gravidmagen popper :D

Back
Topp