Føler meg så stoooor!

Aina052015

Blir kjent med forumet
Jeg er nå 27+1 uker på vei, og føler meg som en hval på land..

Jeg spiser normalt, har ikke hatt cravings på noe usunt egentlig, men vekten bare skyter i været!

Noen tips? Går turer når jeg har overskudd, prøver å bevege meg hver dag.

Føler også at jeg har veldig stor mage til å være 27 uker på vei..

ImageUploadedByBV Forum1422745477.061304.jpg

Åå, så fin mage :-)

Er jo med første, og har alltid hatt stabil vekt, så kanskje det bare er uvant.. Og har kanskje vært uheldig og møtt på veldig små gravide :p

Får ikke til å laste opp men med første hadde jeg lik str som deg så kanskje de andre har vært små som du sier hehe, ser ut som en flott mage du har ☺️

Takk for svar og gode ord ☺️ føler meg litt bedre nå :)

Jeg synes ikke du er stor i det hele tatt :) Jeg er 26 + 3 og er i hvertfall like stor -om ikke større :)

Her er jeg uke 27+4, bilde tatt igår kveld. Føler meg også stor.

Vedlegg

• 1422777705198.jpg
    1422777705198.jpg
    40,5 KB · Visninger: 184
Jeg er 25+4 uker på vei :) aldri vært overvektig, men liten av vekst og normal tynn :) jeg har gått bra 53-61,5 altså straks 10 kg. Føler moe har lagt seg på rumpe/lår ellers er det meste mage og pupper :P ser ikke spesielt gravid ut bakfra heller, men magen er STOR:) Nå trives jeg godt med den, og det er herlig :) men litt lei av alle kommentarene på HVOR STOR jeg er.. lever som før, og trener som før, men vekta vil opp. . Min mor var litt mindre enn meg når hun var gravid for første gang og gikk opp 21 KG!! 7 uker etter fødsel hadde hun gått ned 24.. Det jeg vil frem til er at ALLE er forskjellig :) kroppen tar forandringene som den gjør
. Vi går bare stole på den ;) Dette er tiden vi skal kose oss og være stolte :) håper du blir mer komfortabel etterhvert :) Jeg synes du ser fantastisk ut!

Jeg har motsatt problem. Jeg føler jeg har mindre mage enn normalen, så jeg er misunnelig på alle deres fine mager :) Men jeg også kjenner veldig på at jeg føler meg veldig stor av og til fordi jeg alltid har hatt helt flat mage før.

Når det kommer til vekt er jeg opp 12 kilo nå i uke 27 og selv om jeg ser det er litt fett der som ikke var der før så aner jeg ikke hvor alt har tatt veien for å være ærlig! Jeg er egentlig veldig glad for at jeg legger på meg siden jeg før graviditeten har slitt med å få i meg nok kalorier i løpet av en dag. Men det er vanskelig når man sammenligner seg med andre som bare går opp 6 kilo totalt. Men vi har alle forskjellige kropper og forskjellig utgangspunkt. Selv om det er vanskelig å huske på til tider :)

Jeg er kommet like langt som deg, og merker at magen vokser veldig mye rundt disse ukene! Merker stor forskjell på bare 1 uke. Jeg har vel omtrent mage på samme str som deg, iallefall på kveldstid:) så synes du så ganske så normal ut jeg da:)

Jeg er 25 uker, har gått opp 7kg fra hoftene å opp! Føler meg stor (morkaka ligger lavt og har press nedover), kanskje d er med på å gjøre at jeg føler meg større, ikke vet jeg... MEN alle sier jeg er lita, å når skal den magen komme skikkelig ut.. Jeg synes det er veldig rart at andre syns jeg er så lita, siden jeg føler meg så stor... Så jeg tror nok at d er vi selv som føler oss så stor, og hva er normalen sånn egentlig?! Tror d er veldig individuelt og kommer ann på kroppsfasongen vår og veksten til barnet.. Noen legger jo på seg alt med en gang, og har liten vekst fra 5-6mnd og fram til fødsel:) Personlig syns jeg alle gravide har så fin mage (med unntak av meg selvfølgelig:oops:).. Så mye går vel på at d er en uvant kroppssituasjon.

Syns dere er fine, hele gjengen :-)

Mange fine mager her! Føler meg mer normalt stor nå, hihi.. Er vell også fordi det ikke er noeen gravide rundt meg som jeg kjenner, som gjør noe med følelsen. Har gått opp 12 kilo til nå, så er en del :-)

Kjempe fin og helt passe, syns ikke du er noe stor! ;)

Jeg er 25+4 og har gått opp 11 kg.. Synes det er mange kg, men føler meg ikke SÅ stor. Føler meg stor når jeg hører om folk som har gått opp sånn 4-5 kg, MEN folk er forskjellige!! Forrige gang gikk jeg greit ned igjen alt sammen uten å anstrenge meg så veldig, så satser på at amming og trilleturer gjør susen denne gangen også. ;)

Din mage er veldig lik min :-) jeg er 25+1.

Btw, er det en tråd under mai 2015 hvor dere deler magenilder! Har sett de under april sin, men ville ikke snike ;-)

Back
Topp