LittleBiii
Forumet er livet
Var på legevakta igår med gutten vår etter han har hatt mye feber og ikke har vært i form. Det viste seg at han har fått halsbetennelse han også (jeg og pappaen hans har hatt det nettopp vi også) Problemet er jo å få i han medisiner.. jeg har prøvd alt for å få i han medisinene, men ingenting funker, bortsett fra å rett og slett holde han fast og bare sprøyte det inn i munnen på han. Men da spytter han jo litt av det ut igjen Jeg føler meg som verdens verste mamma når jeg gjør det, og tårene renner både på han og på meg Han får en liten premie etterpå for å belønne han, så det går fort over etterpå, men den dårlige samvittigheten sitter fortsatt i meg, spesielt med tanke på at han skal ha medisin fire ganger om dagen i 10 dager!! Skjønner ikke hvordan dette skal gå
Så hvis noen av dere har noen gode tips til meg om hvordan jeg kan gjøre det bedre eller om det er et eller anna jeg kan blande medisinen med så smaken av medisinen ikke kjennes så godt, så blir jeg evig takknemlig!! <3
Så hvis noen av dere har noen gode tips til meg om hvordan jeg kan gjøre det bedre eller om det er et eller anna jeg kan blande medisinen med så smaken av medisinen ikke kjennes så godt, så blir jeg evig takknemlig!! <3