Føler meg så lite gravid...

Annanna

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Jeg er en av de heldige som har ekstremt lite symptomer, men i helga syns jeg de få jeg hadde bare forsvant :/ sitter igjen med halsbrann hele kvelden da...

Jeg kikka i gamle forumtråder og såg at de forsvant litt, litt ut i uke 5 sist. Men nå var jeg jo bare litt over 4. Blir helt paranoid jeg altså! :p

Jeg er en av de heldige som har ekstremt lite symptomer, men i helga syns jeg de få jeg hadde bare forsvant :/ sitter igjen med halsbrann hele kvelden da...

Jeg kikka i gamle forumtråder og såg at de forsvant litt, litt ut i uke 5 sist. Men nå var jeg jo bare litt over 4. Blir helt paranoid jeg altså! :p

Eg har to gutter fra før og da hadde jeg d akuratt likt ;) følte ikje eg var gravid før ul i uke 12 ;) måtte se d, for å tro d ;)
Så bare nyt at du er frisk å rask ;) du blir nåkk trøtt etterhvert :)

Jeg har det akkurat som deg uten halsbrann. Merker absolutt ingenting og føler meg helt normal. Har litt kortere lunte :p

Jeg føler det likt, det verste av murringer er vekk, halsbrannen er vekk.. Men har heldigvis ømme pupper, og er ekstremt trøtt.. Er jo hele tiden bekymret for om utviklingen har stoppet opp inni der..

Jeg hadde ikke bekymra meg så om jeg ikke hadde hatt symptomer for under en uke siden liksom :/ men kanskje jeg bare er ekstremt heldig å bare har symptomer i noen uker :)

Tror jeg må høre med legen om å måle hcg :p

Back
Topp