Føler meg så frisk

Glad90

Blir kjent med forumet
Hei, hvordan er formen damer?
Jeg har fått så mye energi de siste 2 ukene (14+1 i dag). Jobber, trener litt, skole..bortsett fra ømme pupper og litt strekksmerter i nedre del av magen er jeg fin. Nesten så jeg blir bekymret

Det hørtes jo helt fantastisk ut <3
Her går den veldig opp og ned, enkelte dager er helt forferdelige slik som igår. Sykt kvalm og kaster opp, og blir veldig lett svimmel :/ Men idag kjennes det ok ut, ikke topp men ikke på bunnen heller. Sikkert noe med at jeg fikk i meg litt kvelds igår :P

Så deilig! Jeg var i veldig fin forrige uke, men nå er trøttheten kommet tilbake og jeg er kastet tilbake i en særdeles uproduktiv tilværelse. Håper det er et kortvarig tilbakefall bare, er lei av å føle meg så lat! Er 14+2 :)

Åå, det høres helt fantastisk ut! Formen min er ikke veldig bra, men den har blitt bedre så jeg håper det går riktig vei nå. Jeg er 11 uker i dag:)

Hei, hvordan er formen damer?
Jeg har fått så mye energi de siste 2 ukene (14+1 i dag). Jobber, trener litt, skole..bortsett fra ømme pupper og litt strekksmerter i nedre del av magen er jeg fin. Nesten så jeg blir bekymret

Samme her, dvs er litt trøtt, men det er nok mer pga dårlig søvn. (mye doflying).
Er 13+5 i dag :-)

Jeg føler meg også helt fantastisk for tiden, er 12 eller 13 uker på vei. Jeg bare nyyter det etter å ha vært så dårlig tidligere. Nå er jeg forkjølet da, så det setter en liten demper på god følelsen;) Og litt lite energi fortsatt. Men det går fremover!

Formen på topp! Sover ikke så mange timene iløpet av døgnet,men merker ingenting av å være gravid... ! Fått litt større pupper eneste..og en extra kilo..:)

Formen her er også på topp, og har det ikke vært for den sterke følelsen av å være gravid, har jeg ikke merka noe til at jeg har en mageboer :)

Formen er egentlig ganske bra her også! Enkelte dager kommer både kvalme og trøtthet tilbake, men stort sett veldig bra :) Sliter veldig med ømme pupper da, og en samboer som nekter å holde fingra av fatet :hilarious: men det tåler jeg, evt finner han fort ut om det virkelig ikke er dagen for det :D

Back
Topp