Nøstet Lesehest. :-) VIP 7 Apr 2007 #21 ORIGINAL: macelik Sender over en diger trøsteklem til deg, jeg også!!!
SanderSabine mamsen Forumet er livet 7 Apr 2007 #22 så kjedelig.. hadde du bodd nærmere skulle jeg med glede delt påskeegget mitt med deg... det er altfor stort for bare meg alikevel...
så kjedelig.. hadde du bodd nærmere skulle jeg med glede delt påskeegget mitt med deg... det er altfor stort for bare meg alikevel...
B belleS Første møte med forumet 7 Apr 2007 #23 Uff,det hørtes ikke kjekt ut[:(] Ingen gode venner som har mulighet til å holde deg litt med selskap da? Sender ivertfall mange trøsteklemmer til deg i bergen og håper du får en litt kjekkere kveld
Uff,det hørtes ikke kjekt ut[:(] Ingen gode venner som har mulighet til å holde deg litt med selskap da? Sender ivertfall mange trøsteklemmer til deg i bergen og håper du får en litt kjekkere kveld
~~KASI~~ Glad i forumet 7 Apr 2007 #25 ORIGINAL: ~StRaToS~ Stakkars! Men av og til så hjelper det å gråte litt vettu....Man føler seg mye bedre etterpå sant så sant
ORIGINAL: ~StRaToS~ Stakkars! Men av og til så hjelper det å gråte litt vettu....Man føler seg mye bedre etterpå sant så sant