Jeg er fryktelig mye øm i området mellom symfysen og navlen. Akkurat som om jeg har sinnsykt gangsperre. Jeg har bekkenløsning også, som ofte er framme men av og til kjenner jeg det bak i korsryggen også. Babyen er veldig langt nede og det føles tungt. Alt dette på én gang! I tillegg får jeg litt sånn luftsmerter, men vet ikke om det er det fordi hele området er så ømt!
Det er ikke slik hele tiden hver dag, men får det nå og da, blant annet nå. Jeg blir sprø.
Noen som kjenner seg igjen?
Og kan noen forklare til en som ikke har smerter ved mensen hva mensmurringer er og hvordan de føles?
Når jeg har mensen får jeg en pulserende ømhet i kjønnsleppene samme dagen jeg får det, men har ikke fått det i svangerskapet.
Det er ikke slik hele tiden hver dag, men får det nå og da, blant annet nå. Jeg blir sprø.
Noen som kjenner seg igjen?
Og kan noen forklare til en som ikke har smerter ved mensen hva mensmurringer er og hvordan de føles?
Når jeg har mensen får jeg en pulserende ømhet i kjønnsleppene samme dagen jeg får det, men har ikke fått det i svangerskapet.