Føler meg mindre gravid

Mamma2021

Forelsket i forumet
Vårspirene 2021
Hei!
Er 8+3 nå og synes faktisk siste dagene at jeg føler meg «mindre gravid» enn de tidligere ukene!
Altså jeg er like trøtt som en dupp!
Men føler andre symptomer har roet seg, blant annet siste dagene har jeg ikke hatt samme behov for og tisse hele tiden som de tidligere ukene.
Er dette vanlig at symptomer kommer og går eller avtar ?:hilarious::hungover:
 
Hei!
Er 8+3 nå og synes faktisk siste dagene at jeg føler meg «mindre gravid» enn de tidligere ukene!
Altså jeg er like trøtt som en dupp!
Men føler andre symptomer har roet seg, blant annet siste dagene har jeg ikke hatt samme behov for og tisse hele tiden som de tidligere ukene.
Er dette vanlig at symptomer kommer og går eller avtar ?:hilarious::hungover:
Å jada. Kroppen er uvanlig rar i disse tider og som du kommer til å oppdage fremover er veldig mye normalt :p bare nyt tiden der symptomene er mindre fremtredende og tenk på dem som har kropper der alle symptomer er 100% hele svangerskapet (eksempelvis: hyperemesis).. Det redder i alle fall meg når jeg bekymrer meg <3
 
Hei!
Er 8+3 nå og synes faktisk siste dagene at jeg føler meg «mindre gravid» enn de tidligere ukene!
Altså jeg er like trøtt som en dupp!
Men føler andre symptomer har roet seg, blant annet siste dagene har jeg ikke hatt samme behov for og tisse hele tiden som de tidligere ukene.
Er dette vanlig at symptomer kommer og går eller avtar ?:hilarious::hungover:

I dag våknet jeg ikke til den samme kvalmen, og istedenfor å nyte det, er jeg grusomt bekymret. Hadde en MA for noen år siden hvor fosteret sluttet å vokse i uke 9 (ble målt til 8+5) og nå når jeg er i den samme uken og symptomene blir mindre vekker det enormt med følelser :(
 
I dag våknet jeg ikke til den samme kvalmen, og istedenfor å nyte det, er jeg grusomt bekymret. Hadde en MA for noen år siden hvor fosteret sluttet å vokse i uke 9 (ble målt til 8+5) og nå når jeg er i den samme uken og symptomene blir mindre vekker det enormt med følelser :(
Åh! :( Får håpe at det bare er symptomene som avtar uten at det er noe galt med lille i magen:rolleyes::angelic:
 
Back
Topp