Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
[emoji85] [emoji108] [emoji4]Og der bestilte jeg også, selv om jeg har sagt at jeg skal drøye til andre trimester. Jaja.. [emoji23]
Jeg har sett mange av dere skryte av det setet. Jeg hadde Britax på jenta mi og hue hennes falt fremover hele tiden:/ Nå har jeg gjort som deg og vært litt gal. Takk for tips!! Da får vi et sete nr 2, som vi tenkte å ha![]()
Husk at det mest sannsynlig kommer flere tilbud[emoji23][emoji23]
Ja det er veldig greit å fordele utgiftene [emoji108]Det gjør det helt sikkert, men for min del er det greit å fordele utgiftene litt[emoji4]
Det er den utgaven jeg også vil ha, men fant den ikke inkl base.. kjøpte du uten basen?Ble fristet jeg også, og bestilte maxi cosi pebble [emoji28]
Ja, kjøpte uten [emoji4]Det er den utgaven jeg også vil ha, men fant den ikke inkl base.. kjøpte du uten basen?![]()
Du får kjøpt basen også utenomDet er den utgaven jeg også vil ha, men fant den ikke inkl base.. kjøpte du uten basen?![]()
Nei forovervendt den siste der![]()
Ja men da ble det så dyrtDu får kjøpt basen også utenom
JaJa men da ble det så dyrt![]()
Jeg skal ikke bruke base [emoji4]Ja men da ble det så dyrt![]()
Ah er det bilstol nr 3?
Kommer helt an på hvor stort og hvor gammelt barnet er som skal sitte i stolen.
Mine barn på 5 og 7 fikk beltestol da de var hhv 4 og 4.5 år. Det var først da vi snudde de[emoji4]
Tenkte på babystolen til maxi cosi, at den var 3 punkts:/
Pebble er 5 punkts.Tenkte på babystolen til maxi cosi, at den var 3 punkts:/
Tenkte på babystolen til maxi cosi, at den var 3 punkts:/
Jeg personlig liker ikke 3punkt.Tenkte på babystolen til maxi cosi, at den var 3 punkts:/