Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er der bare meg eller ? Kjenner ikke stort annet enn metallsmak i munn som kommer og går. Skal vel være fornøyd, men akkurat nå ville jeg gjerne kjent noe mer
Jeg kjenner og lite! Men er bare 4+0 da den siste uka har jeg vært sååå sur og irritert og har hatt superkort lunte i forhold tilbarna, ogakkurat det gjorde at jeg tenkte at jeg MÅ være gravid har vært sånn de andre gangene og men utenom det, så kjenner jeg ingenting.
Har ikke blitt kvalm før i uke 6 og 8 før, så regner med at det kommer
Føler meg heller ikke spesielt gravid! Kjenner innimellom at det jobber og strekker litt og de siste tre dagene har jeg kasta opp om morgenen, men så er alt bra! Rare greier
Jeg føler meg heller ikke så veldig gravid. Gubben sier jeg har humørsvingninger, har ikke merket det selv :-D og litt stikkinger, men ellers i finfin form. Er bare 4+5 enda, håper det holder seg
Jeg er drit dårlig. Kvalm konstant, smerter i magen og kjenner allerede antydning til bekkenløsning 7+4 i dag. Var mye friskere da jeg gikk gravid med storebror.