Føler meg ikke særlig gravid..

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Er der bare meg eller ? :p Kjenner ikke stort annet enn metallsmak i munn som kommer og går. Skal vel være fornøyd, men akkurat nå ville jeg gjerne kjent noe mer :p

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Ville nyti det til det fulle frem til det kom :p angrer jeg på at ikke jeg gjorde:p

<3 venter en vinterbebi <3

Her kommer kvalmen i bølger :P litt mer trøtt enn vanlig. Litt murring og blødninger. Ellers ingenting :)

❤️Termin 17.januar ❤️

Ingen symptomer her enda :) Er trøtt, men det er jeg ellers også ;p :D Vi får nok bare være glade så lenge vi slipper unna symptomer ;)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Her har jeg bare atrekkinger i livmora ;) nyter det!

Jeg er ekstra sliten, reagerer litt på sterke lukter og blir uggen hvis jeg er sulten, og noe stikking i livmora. Ellers ingenting:S

Jeg kjenner og lite! Men er bare 4+0 da :p den siste uka har jeg vært sååå sur og irritert og har hatt superkort lunte i forhold tilbarna, ogakkurat det gjorde at jeg tenkte at jeg MÅ være gravid :p har vært sånn de andre gangene og;) men utenom det, så kjenner jeg ingenting.

Har ikke blitt kvalm før i uke 6 og 8 før, så regner med at det kommer :p

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app

Jeg er i perioder trett, er litt kvalm og litt murringer i magen.
Men mange ganger føler jeg meg ikke gravid:p

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Føler meg heller ikke spesielt gravid! Kjenner innimellom at det jobber og strekker litt og de siste tre dagene har jeg kasta opp om morgenen, men så er alt bra! Rare greier:P

14. Januar 2015?

Jeg føler meg heller ikke gravid, men er bare 3+3 :P Herlighet, så seint det går!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg føler meg heller ikke så veldig gravid. Gubben sier jeg har humørsvingninger, har ikke merket det selv :-D og litt stikkinger, men ellers i finfin form. Er bare 4+5 enda, håper det holder seg :-)

Jeg kjenner kun litt murringer i magen.. Er 7+0 nå:)

Nyttårslykke<3

Jeg er drit dårlig. Kvalm konstant, smerter i magen og kjenner allerede antydning til bekkenløsning:( 7+4 i dag. Var mye friskere da jeg gikk gravid med storebror.

Back
Topp