Føler meg ikke sååå gravid

Freyja.

Betatt av forumet
Er vant til at jeg kaster opp og er skamdårlig.. denne gang er jeg litt småkvalm inni mellom… er jo trøtt og sånn, men hvis svangerskapet skal forsette slik så er jeg veldig heldig denne gangen :Heartred
Flere som ikke føler seg gravid?
 
Jaaaa! Føler meg helt vanlig, sist var jeg veldig kvalm og hadde ømme pupper. Nå har jeg nesten ikke noe kvalme lenger og er så vidt ømm i brystene. Blir nesten litt bekymra
 
Er 5+3, så ikke så langt, men jeg har heller ikke voldsomme symptomer, lurer av og til på om det bare er en drøm. Har ømme bryst, og er trøtt, men det kan jo like gjerne være allergi eller at jeg har begynt å jobbe så smått igjen etter et år uten jobb. Jeg kan bli litt kvalm dersom det er lenge siden jeg spiste, eller om jeg spiser for mye.
 
Føler meg heller ikke gravid! Noen symptomer av og på, men det meste kan like gjerne skyldes andre ting:p får vel tenke at man er heldig kanskje. Og er jo fortsatt tidlig, uke 6
 
Jeg har det likt. Jeg føler meg ikke gravid. Det eneste jeg kjenner på er at jeg er mer trøtt enn vanlig og trenger mer søvn, og at jeg har halsbrann innimellom. Sist var jeg også skamdårlig og spydde hele tiden, levde en måned på knekkebrød og tomatsuppe :hilarious: Alt annet spydde jeg av. Men om jeg ikke husker feil så meldte kvalmen sin ankomst rundt uke 8 så jeg får se... er bare 4+5 enda :joyful:
 
Jaaa er så surrealistisk at eg faktisk er gravid! Var kjempe dårlig med første man og gikk kun opp 1 Kilo totalt i heile svangerskapet pga vektnedgang!
Nå er eg heilt fin, kun litt trøtt! men er ennda bare 4+6 uker da :angelic:
Men kjenner det bekymrer meg siden eg alt har fortalt noen av dei nærmeste i familien :angelic::sorry:
 
Skriver meg opp her.
Ømme bryst som har vokst og berøringssensitiv på brystknoppene, og noe uggenhet som kommer og går, men føler meg liksom ikke ordentlig gravid.

Nesten sånn at jeg gleder meg til kvalmen.
Gleder meg til å kjenne liv, jeg!
 
Helt enig her, har typ null symptomer, men hadde ikke så alltid mye i første svangerskap heller, så tenker vel egentlig at det er ingenting som tilsier at jeg ikke er gravid :smiley-ashamed004
 
Back
Topp