Føler meg ikke gravid..

QueenP

Elsker forumet
Novemberbarna 2021
Er så redd for at jeg ikke er gravid jeg, til tross for sikkert 10 positive tester:wacky: Men jeg har ingen symptomer, annet enn bittelitt ømme pupper.. Har dere mange symptomer og hvor langt på vei er dere?
Går å venter på innkallelse til tidlig ul fra sykehuset, siden jeg ikke aner hvor langt jeg er på vei, men tiden går altså såå sakte!:arghh: Klarer ikke helt å tro på at jeg er gravid før jeg får bevis på det:nailbiting:
 
5+3 og lite symptomer. Fikk skikkelige ligamentsmerter da jeg nøs i dag, og stikker litt i puppene innimellom, men er såpass lite at jeg ganske ofte glemmer at jeg er gravid.
 
Jeg har heller ingen symptomer foruten litt ømme bryster.. var helt likt forrige svangerskap :joyful: er bare 3+6 da :)
 
Litt små syntomer men ikke slike wow som slik i forrige svangerskap. Kansje litt tidelig enda her og si om det er noe eller ikke. Håper på en lillesøster
 
Godt og høre det ikke bare er meg:p Men får vel bare prøve å nyte så lenge det varer, for plagene kommer tidsnok uansett:wacky:
 
Kjenner ikke så mye til det her heller. Har fått positiv digital, så vet jo at det er en spire der. Men kan ikke påstå at jeg føler meg særlig gravid..
 
Med første følte jeg meg ikke gravid den første tiden. Bestilte tul rett og slett fordi jeg måtte ha «bevis» :p Men så kom trøttheten å slo meg helt ut og jeg følte meg plutselig gravid.
 
Med første husker jeg at jeg hadde en periode rundt uke fem hvor jeg virkelig ikke følte meg gravid.
Det kommer nok etterhvert :happy:
 
Back
Topp