Føler meg ikke gravid

ingeniørfrue

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2016
I dag, nå etter kl 12 er jeg i uke 5+0, men føler meg virkelig ikke gravid :p Vet jeg ikke skal klage men hvor er de megavonde puppene? Her er det bare brystvortene som er en smule vonde hvis jeg klemmer på dem, og litt mer synligere blodårer på dem. Er litt kvalm, men det er sannsynligvis fordi jeg ble skikkelig matforgifta for noen dager siden :p. Har litt mensmurringer og stikkinger av og til da, men de var mye verre da jeg skulle hatt IKM. Mamma sier jeg må slappe av, og være fornøyd med at jeg ikke kjenner så veldig mye enda. + har ikke noe spotting eller farget utflod, kun sånn fin lotionutflod. Hvordan har dere det?
 
Føler meg heller ikke gravid, både fordi det ikke har gått opp for meg at vi er så heldig og fordi jeg ikke har noen typiske symptomer. Men synes i grunnen det er helt greit å være frisk og rask.
 
Føler meg heller ikke gravid, både fordi det ikke har gått opp for meg at vi er så heldig og fordi jeg ikke har noen typiske symptomer. Men synes i grunnen det er helt greit å være frisk og rask.

Er veldig enig :) er heldig som ikke er en av de som roper på elgen før ikm til og med :p
 
Jeg er oftere sulten, og kjenner litt stikking i magen. I går ble jeg plutselig overveldende trøtt etter å ha ryddet i en koffert (kraftanstrengelse, haha!), men ellers er det ingenting å utsette på formen. Er uggen/en anelse kvalm hvis jeg ikke har spist på ei stund, men det skjedde før jeg ble gravid og :)
 
Følte meg ikke gravid frem til i dag tidlig. Våknet med ømme pupper. Og var små kvalm inntil jeg fikk spist frokost :) 5+2 i dag, syntes det er koselig å endelelig kjenne litt symptomer og føle seg gravid ❤
 
Her må jeg spise nesten konstant for å holde kvalmen i sjakk og klarer nesten ikke å ha på bh lenger... Det vanligste er vel allikevel at man ikke kjenner så mye før man er i uke 6-7 (hvis man kjenner noe i det hele tatt!), så det er bare å nyte det enn så lenge! ;)
 
Føler meg ikke gravid jeg heller, har kun litt ømme bryster.

Som jeg leste i går, så lenge testen viser "gravid" er man ikke mindre gravid om man ikke har et eneste av de vanlige symptomene. Kanskje man heller er heldig og slipper unna det verste. Glede seg over at man er frisk og opplagt i stedet for å se og kjenne etter symtomene. Gravid er man uansett :Heartred
 
Det er vanlig å ikke kjenne noe enda. Mellom uke 6-7 kommer nok flere symptomer, og ikke alle er like deilige, så nyyyyt at du ikke er plaget enda :p
 
Jeg hadde tydelige symptomer lenge før ikm, og viste godt at jeg var gravid før jeg testet. Men så, dagen før nyttårsaften eller så, ble de plutselig borte, akkurat som da jeg mistet. Har bare gått å ventet på å begynne å blø de siste dagene. I morgen skal jeg kjøpe en test med ukeindikator, da er jeg 6 uker på vei, så tenker at om det står 1-2 uker er det dårlig tegn, +3 bra tegn og 2-3 bare forvirrende Føler meg urolig i kroppen i dag, vil bare gråte og er rar i magen og uggen, men om det er symptomer eller om det kommer av at jeg er nervøs for i morgen er vanskelig å si. Skulle sikkert ringt legen også, men hvor mye kan de finne ut så tidlig? Ved MA, foreksempel, kan jo hcg fortsette å stige, og det et vel så tidlig at det kan være vanskelig å se hjerteslag selv om alt er fint. Har bare fått det for meg at noe er galt der inne, klarer ikke å slippe den tanken... Men samtidig er det jo fint å se at det er så vanlig med lite symptomer så tidlig!
 
Kjenner ikke så mye jeg heller, annet enn litt stikninger :) I første svangerskap kjente jeg ingenting før jeg var 7 uker på vei og lite etter det også :) Nyt det ;)
 
Back
Topp