Føler meg ikke gravid

RedBushTea

Glad i forumet!
Jeg er 15+1 i dag. Kvalmen gitt seg for over ei uke siden. Nå føler meg ikke gravid i det hele tatt. Jeg føler ikke noe bevegelse heller, er dette normalt? Har noen andre opplevde det samme? Førstegangs gravid!

Jeg er 15+1 i dag. Kvalmen gitt seg for over ei uke siden. Nå føler meg ikke gravid i det hele tatt. Jeg føler ikke noe bevegelse heller, er dette normalt? Har noen andre opplevde det samme? Førstegangs gravid!

Mange førstegangsgravide kjenner ingenting før i uke 18-20.. Ikke noe å bekymre seg over:)

Helt normalt! Første svangerskapet mitt fikk jeg ikke skikkelig mage før i uke 16,og første sparket kjente jeg ikke Før I uke 18! :) så bare nyt det :)

Oh herlige andre trimester :) Hadde det nesten sånn med første.. Magen vokste og i uke 17 kjente jeg liv, tror jeg hadde en del "voksesmerter" da, men formen var på topp :)

Åh takk for beroligende ord! Man blir jo fort urolig. :p skal prøve å nyte tiden som dere forslår og håper å få mage snart og kjenne bevegelser :-)

Åh takk for beroligende ord! Man blir jo fort urolig. :p skal prøve å nyte tiden som dere forslår og håper å få mage snart og kjenne bevegelser :-)
Ja :) det jeg syns var såå rart første gang var at jeg hadde så og si null mage til uke 18. Plutselig POFF sa det (bokstaveligtalt), så poppa den ut :p kjemperart :D

Back
Topp