Kvikklunsjen
Forelsket i forumet
I dag er jeg 9+3 (men mistenker at jeg er litt lengre på vei), men føler meg egentlig ikke gravid. Det klør i puppene og matlysten er ikke den helt store, men ellers er jeg "symptomfri". Litt trøtt da, men ikke uvanlig når det er så mørkt ute! Er innerst inne ikke noe særlig redd for at det er noe gale, tror jeg er helt normal, men man begynner jo å lure!
Herldigvis er det duket for ultralyd neste fredag og SOM jeg gleder meg!!! Det blir magisk
Flere som ikke føler seg gravid?
Og forresten - i natt drømte jeg at babyen hadde kommet alt og vi hadde ikke rukket å si til hverken kommende storebror eller besteforeldre at vi var gravid! Men plutselig var det en bebis hos oss, og vi hadde ikke klær eller noe til den! haha Nå kjenner jeg at jeg LENGTER etter babyen og jeg gleder meg helt villt til sommeren!!
Herldigvis er det duket for ultralyd neste fredag og SOM jeg gleder meg!!! Det blir magisk
Flere som ikke føler seg gravid?
Og forresten - i natt drømte jeg at babyen hadde kommet alt og vi hadde ikke rukket å si til hverken kommende storebror eller besteforeldre at vi var gravid! Men plutselig var det en bebis hos oss, og vi hadde ikke klær eller noe til den! haha Nå kjenner jeg at jeg LENGTER etter babyen og jeg gleder meg helt villt til sommeren!!