Føler meg ikke gravid...

eemo

Blir kjent med forumet
Er det flere som har det sånn? Har ingen spesielle symptomer.. Øm i brystene,trøtt og ekstremt hormonell,men det er vel det.. Tok en ny clearblue digital med ukeindikator i sta og den var fortsatt 3+ :) Godt er jo det :) skal på tidlig UL på onsdag. Har mistet 2 ganger før,så er ganske nervøs.. Håper den lille klamrer seg fast denne gangen :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Er det flere som har det sånn? Har ingen spesielle symptomer.. Øm i brystene,trøtt og ekstremt hormonell,men det er vel det.. Tok en ny clearblue digital med ukeindikator i sta og den var fortsatt 3+ :) Godt er jo det :) skal på tidlig UL på onsdag. Har mistet 2 ganger før,så er ganske nervøs.. Håper den lille klamrer seg fast denne gangen :)

Ømme bryster, tretthet og hormonell er vel ganske bra symptomer...? ;) ikke alle må behøve å stå på hodet i do hver dag... Ta det rolig og prøv å slapp av. Forhåpentligvis får du strålende nyheter til uka. :)

Joda,er jo selvfølgelig det.. Hehe.. Kanskje bare jeg som er fryktelig nervøs.. Hehe..

Joda,er jo selvfølgelig det.. Hehe.. Kanskje bare jeg som er fryktelig nervøs.. Hehe..

Kjenner litt nervøsitet her også... Jeg synes jeg har "for mange" symptomer... "Kan jo ikke gå bra"... :p vi må nok bare roe ned og mest sannsynlig er jo alt i skjønneste orden!

har og ikke følt meg gravid, men når jeg tenker meg om så har jeg jo mange symptomer :P
ømme pupper, trøtt, Meget kvalm, tåler ikke lukten av noe som helst kjøtt, cravings på smoothie og veldig hormonell, men tror det er for at jeg ikke kjenner at det er noe der nede enda :P

Føler meg heller ikke gravid. Var litt murringer i begynnelsen og fikk plutselig større bryster, men det er alt.. Tok en ny test i dag den viste 2-3 uker, samme som forrige uke. Er 5+5, burde den vise 3+ da egentlig??

Føler meg heller ikke gravid. Var litt murringer i begynnelsen og fikk plutselig større bryster, men det er alt.. Tok en ny test i dag den viste 2-3 uker, samme som forrige uke. Er 5+5, burde den vise 3+ da egentlig??
Veldig individuelt hvor raskt hcg stiger, og disse uke-betegnelsene på digitalen er ikke heeelt 100% for alle og enhver. Kan godt hende den bikker over til 3+ i morgen allerede, men det kan ta flere dager til også. Men tror ikke du behøver å ta sånne tester hele tida da, det blir jo dyrt i lengden. :p i de aller fleste tilfellene hår det jo som det skal. Om du er bekymret kan du jo få målt hcg i blodprøve hos legen?

Samme her! Ikke annet enn større pupper:P
For meg er dette merkelig. For med de andre var jeg så utrolig trøtt og kvalm. Kastet opp flere ganger om dagen og fikk ikke i meg noe annet enn brød.

Nå er appetitten på sitt største og det er mest sannsynlig pga røykeslutt.
Spennende å se om det kommer noen symptomer snart, men virker ikke sånn.

ikke bekymre deg! Dette går nok bra:)

Jeg har en del symptomer, men ingen som er veldig gravid-spesifikke. Hadde mensen kommet når den skulle hadde jeg ikke trodd jeg var gravid, at jeg er trøtt, oppblåst, øm i korsryggen og uggen noen morgener kunne skyldest andre ting.

Sent from my iPad using BV Forum

Er 4+2 og kjenner ikke noe! Verken ømme bryster, kvalme, trøtthet eller noe.. Begynner å lure på om testene stemmer... Dette er første gangen og jeg føler meg litt sånn forvirret- vet ikke helt hva som skjer eller hva jeg skal føle. Er så klart overlykkelig siden dette skulle vært nesten umulig på naturmåten, samtidig er jeg redd for at ting skal gå galt.. Når kan jeg forvente kvalme og slikt?

Er 4+2 og kjenner ikke noe! Verken ømme bryster, kvalme, trøtthet eller noe.. Begynner å lure på om testene stemmer... Dette er første gangen og jeg føler meg litt sånn forvirret- vet ikke helt hva som skjer eller hva jeg skal føle. Er så klart overlykkelig siden dette skulle vært nesten umulig på naturmåten, samtidig er jeg redd for at ting skal gå galt.. Når kan jeg forvente kvalme og slikt?

Er ikke alle som blir kvalme. Man kan jo håpe at den aldri dukker opp...?? ;) men veldig mange har det sånn at de ikke kjenner noe særlig til symptomer før etter 6-7 uker... Så ingen grunn til bekymring foreløpig!

Veldig individuelt hvor raskt hcg stiger, og disse uke-betegnelsene på digitalen er ikke heeelt 100% for alle og enhver. Kan godt hende den bikker over til 3+ i morgen allerede, men det kan ta flere dager til også. Men tror ikke du behøver å ta sånne tester hele tida da, det blir jo dyrt i lengden. :p i de aller fleste tilfellene hår det jo som det skal. Om du er bekymret kan du jo få målt hcg i blodprøve hos legen?

Høres bra ut. :-) ingenting som tyder på at det ikke skal gå bra, så jeg får vel bare ta det med ro. :-) ;-)

Er ikke alle som blir kvalme. Man kan jo håpe at den aldri dukker opp...?? ;) men veldig mange har det sånn at de ikke kjenner noe særlig til symptomer før etter 6-7 uker... Så ingen grunn til bekymring foreløpig!

Ah håper den holder seg unna så lenge som mulig! Det værste jeg vet er å være kvalm! Enda noen uker igjen til 6-7 så kan leve i håpet :)

Back
Topp