Føler meg ikke gravid

Bøll3frø3t

Flørter med forumet
Januarskatter 2015
Synes det er helt merkelig.. sist svangerskap hadde jeg alt slags mulig ondter, men nå har jeg lite eller ingenting.. ikke er jeg trøtt og sliten (har masse energi). Ikke er jeg kvalm eller noen ting.. Det eneste som referer til at jeg er, er positiv test, puppene har vokst og mensmurringer på kvelden. Synes det er litt ubehagelig at jeg ikke har noe annet. Har vært gravid 3 ganger før (1 abort, 1 MA og en sønn), og alle gangene har jeg vært skikkelig uggen :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det kommer nok... ;)

Føler meg heller ikke spes gravid, men dette kan plutselig snu helt om :P :D

Håper det, og godt at andre ikke føler seg stup gravid. Håper og satser på at det går bra:)! Men blir jo usikker..men det viser kanskje hvor ulike svangerskap kan være. *fingers crossed*

Samme her egentlig... blir litt dårlig hvis jeg styrer mye, og er litt ekstra hormonell samt litt strekk i livmora. Men LITE symptomer ifht de forrige gangene

har det på samme måte...derfor eg ikke er så aktiv her inne....har mistet 4 ganger(ikke etter hverandre)..å hadde heller ingen symptomer da..så er redd dette blir den 5 gongen...etter som eg ikke har noen symptomer...:smiley-ashamed008

Føler det egentlig samme jeg også, men så tenker jeg meg om å da legger jeg merke til symptomene, som luktesansen, uteblitt mens, lite energi.. Pluss at testen viste gravid, så er nok gravid ;) Men er sååå stor forskjell fra forrige gang, da var jeg kjempe kvalm å kastet opp 24/7.. :P

Kanskje vi bare er heldige☺ men som tullerusk sier, så kan det plutselig snu :p

Jeg har heller ingen plager :) Men ved sist svangerskap kom kvalmen kastet på meg noen uker etter at jeg fant ut at jeg var gravid, så "faren" er der ;) Det er så rart å ikke kjenne at man er gravid! Tihi :) :D

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

I dag skjer det saker og ting i kroppen. Nå begynner det jeg kallwr infulensa følelsen å komme.. får bare håpe at kvalmen ikke kommer;)

Jeg har heller ikke merket noe særlig enda, noe småkvalm og uggen til tider - og delvis oppblåst mage.. Men mesteparten av dagen føler jeg meg som helt vanlig :-)
Men plutselig snur det om.. Husker jeg kastet opp litt forrige gang, gikk ned i vekt, ikke store matlysten og var mye uvel..

Sent from my iPhone using BV Forum

Sist svangerskap merket jeg ingenting bortsett fra en voksende mage... Helt merkelig. Jeg var sikker på at noe var galt. Man hører som oftest om plagene, de so har det som før hele svangerskapet igjennom hører vi ikke så mye fra
Kos deg som før, du er heldig.
Denne gangen er jeg elendig form

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp