Føler meg ikke Gravid :p

Soulshine

Forelsket i forumet
Har ikke så mange "tegn" på at jeg er Gravid. Litt mer oppblåst føler jeg meg, og mer trøtt en vanlig.
Men annet enn det er det ingenting. Sånn hadde jeg det med forrige mann også. De første 12 ukene før jeg fikk en real bekreftelse fra legen var så nervepirrende og tiden gikk så utrolig sakte at jeg ikke helt viste hvor jeg skulle gjøre av meg. Sånn har jeg det nå også :p
Selv om alle testene sier at jeg er gravid, så føler jeg det ikke. Å tiden går så sykt sakte.
Når endelig de 12 ukene sist var over å jeg fikk bekreftelse av lege og var på tidlig UL å fikk se, gikk tiden endel fortere. Fikk en nydelig datter som nå er litt over 1 år :)

Flere som har det sånn? Føler bare at jeg sitter å tripper :p Tiden går så sakte :clock

Har ikke så mange "tegn" på at jeg er Gravid. Litt mer oppblåst føler jeg meg, og mer trøtt en vanlig.
Men annet enn det er det ingenting. Sånn hadde jeg det med forrige mann også. De første 12 ukene før jeg fikk en real bekreftelse fra legen var så nervepirrende og tiden gikk så utrolig sakte at jeg ikke helt viste hvor jeg skulle gjøre av meg. Sånn har jeg det nå også :p
Selv om alle testene sier at jeg er gravid, så føler jeg det ikke. Å tiden går så sykt sakte.
Når endelig de 12 ukene sist var over å jeg fikk bekreftelse av lege og var på tidlig UL å fikk se, gikk tiden endel fortere. Fikk en nydelig datter som nå er litt over 1 år :)

Flere som har det sånn? Føler bare at jeg sitter å tripper :p Tiden går så sakte :clock

Føler akk d samme (!!!), har ikke barn fra før da.....

Jeg har ingen symptomer jeg heller bortsett fra at jeg er litt trøtt.. forje gang hadde jeg alle de andre symptomene, så denne gangen føler det ikke ut som jeg er gravid selv om jeg har fått 3 positive tester.. hmmm så jeg lurer på om jeg skal ta en vanlig ultralyd for å få ting bekreftet.. :-)

Føler meg heller ikke gravid:p er mer trøtt enn før, men ellers ingenting! Har mensmurringer:p men er helt greit at jeg holder meg unna kvalmen synes jeg da:p

Jeg joiner detta. Det går både for sakte og det er for lite merkbart... har nå visst at jeg er gravid i 3 dager, men det føles som 3 måneder. Jeg er 4+4.
Ønsker tips for å få tida til å gå!

Merker ingenting.. Jeg er trøtt, men jeg henger etter med b12, så det i seg sjøl er liksom ikke noe symptom for min del :p

Jeg er 5+3 i dag. Har litt murringer når jeg ligger stille å kjenner etter :p Sist gang når jeg endelig var over uke 12 gikk tiden utrolig fort frem til uke 35 :p så gikk resten utrolig sakte igjen :p

Ikkje eg heller, er 5 +3 i dag. Har litt stikkinger innimellom, og til tider oppblåst som en elefant på kvelden. Går på div timer på treningssentert, og føler at dei andre damene kan sjå det på meg allerede... :porc

Jeg har heller ingen spesielle symptomer, føler meg veldig oppblåst og kjennes nesten ut som om mensen skal komme (litt som tidlige mensensmerter).. Er 7+2, litt deilig- men tiden går så saaakte!

Har det sånn jeg å, begynt å tenke på MA liksom uff. Ikke noe annet å gjøre enn å vente å se

Har det også sånn for øyeblikket, bare ekstra trett og litt oppblåst, og jo litt ømme bryster men ikke noe ekstremt. Sist gang spydde jeg i 17 uker, så håper jeg slipper unna det denne gang! Fikk det i uke 6 da så kan fortsatt komme *bank-i-bordet* håper virkelig ikke!! Hehe..nyter iallefall så og si symtomfri graviditet enn så lenge:-)

Ikkje eg heller, er 5 +3 i dag. Har litt stikkinger innimellom, og til tider oppblåst som en elefant på kvelden. Går på div timer på treningssentert, og føler at dei andre damene kan sjå det på meg allerede... :porc
I kveld tok eg faktisk en ny test for å sjekke at eg faktisk e gravid! Blir så utrulig påvirka av å lese om alle som slite med kvalme, svimmelhet, kviser, metallsmak og alt mulig rart! :bored:

Back
Topp