Føler meg IKKE gravid i dag.

Gg87

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Dette er første morgen jeg ikke har våknet 5/6 tiden for å gå på do... Brystene er ikke så ømme, og jeg må ikke ha mat med en gang jeg står opp. jeg føler meg litt små urolig inni meg.
Eller er jeg bare overnervøs? :/

Har også sånne dager - hvor jg våkner og ikke er uggen, hvor brystene er mindre ømme - og hvor jeg plutselig lurer på om jeg har innbilt meg alt ><

Men så kommer det stort sett tilbake utover dagen (eller så sovner jeg rett som det er på sofaen) - ville nok avventet litt før du lar panikken ta deg helt ;)

Det er helt normalt! ;) symptomene kommer og går litt, og etterhvert vil man verken være kvalm eller trøtt.. :) det blir til at vi kjenner etter hele tiden nå så tidlig i svangerskapet, men tror ikke du trenger å bekymre deg :)

Sånn jeg kjenner meg nå. Har de siste dagene ikke hatt vondt i puppene, og ikke vært så trøtt. Ikke blitt kvalm enda heller. Men så har jeg hatt blødning da, og det regner jeg med du ikke har. Så det er nok bare forbigående hos deg. Jo mer man tenker på sånt, jo mer tydelig blir det, selv om det ikke trenger å være noe.

Får "håpe" jeg får ømme pupper, søvnig eller noe annet utover dagen :P
Man leter etter bekreftelsen på at spira er inne der... Blir jo lettere når man er så å så mange uker på vei, å magen begynner å komme :)
Er bare kjempe nervøs...

Tror det er vanlig (husker ikke fra sist), men kjenner litt på følelsen selv av og til :/ tror vi rett og slett kjenner for godt etter, plutselig er symptomene tilbake :) Du er ikke alene om å være nervøs :) Sender deg en klem

Kommer og går litt hos meg også, gleder meg veldig til å komme litt flere uker på vei. Kommer nok til å slappe mer av da.. :)

Back
Topp