Føler meg hysterisk!

Selvom jeg nesten var litt skuffet for hadde håpet å bli satt i gang he he he :p

Hehe, ja det var det da. Nå vet ikke jeg termindatoen din, men så voldsomt lenge er det ikke til uansett.
Jeg føler meg litt på overtid. Har aldri vært gravid så lenge som denne gangen. Er 39+1 i dag og har tidligere fått uke 35,38 og 39+0 så i mitt hode er jeg 1 dag på overtid ;). Men det haster ikke, nyter å kjenne spark, snart er det over og dette er kanskje min siste gang og

Hehe, ja det var det da. Nå vet ikke jeg termindatoen din, men så voldsomt lenge er det ikke til uansett.
Jeg føler meg litt på overtid. Har aldri vært gravid så lenge som denne gangen. Er 39+1 i dag og har tidligere fått uke 35,38 og 39+0 så i mitt hode er jeg 1 dag på overtid ;). Men det haster ikke, nyter å kjenne spark, snart er det over og dette er kanskje min siste gang og

Jeg er 39+3 idag :) storesøster ble jeg satt i gang med i uke 39+4. Dette er siste gang jeg går gravid, men med smertene jeg går med daglig nå så nyter jeg ikke svangerskapet lenger he he

Er litt sånn jeg føler også. Storesøsteren kom 38+6 og jeg er 39+0 i dag, så er på "overtid" i hodet mitt [emoji14]

Back
Topp