Heldigvis ikke lekkasje av fostervann! Så da kan jeg ta det med ro![]()
Så bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldigvis ikke lekkasje av fostervann! Så da kan jeg ta det med ro![]()
Selvom jeg nesten var litt skuffet for hadde håpet å bli satt i gang he he heSå bra![]()
Selvom jeg nesten var litt skuffet for hadde håpet å bli satt i gang he he he![]()
Selvom jeg nesten var litt skuffet for hadde håpet å bli satt i gang he he he![]()
Hehe, ja det var det da. Nå vet ikke jeg termindatoen din, men så voldsomt lenge er det ikke til uansett.
Jeg føler meg litt på overtid. Har aldri vært gravid så lenge som denne gangen. Er 39+1 i dag og har tidligere fått uke 35,38 og 39+0 så i mitt hode er jeg 1 dag på overtid. Men det haster ikke, nyter å kjenne spark, snart er det over og dette er kanskje min siste gang og
Er litt sånn jeg føler også. Storesøsteren kom 38+6 og jeg er 39+0 i dag, så er på "overtid" i hodet mitt [emoji14]Hehe, ja det var det da. Nå vet ikke jeg termindatoen din, men så voldsomt lenge er det ikke til uansett.
Jeg føler meg litt på overtid. Har aldri vært gravid så lenge som denne gangen. Er 39+1 i dag og har tidligere fått uke 35,38 og 39+0 så i mitt hode er jeg 1 dag på overtid. Men det haster ikke, nyter å kjenne spark, snart er det over og dette er kanskje min siste gang og