Føler meg hysterisk!

LilleFighter2016

Forelsket i forumet
Desemberskatter 2016
Plutselig i stad trodde jeg at jeg tissa på meg eller vannet gikk. Jeg er fortsatt ikke sikker! He he

Jeg snakket med føden og de sa bare at jeg skulle ta på et bind å se ann. Det er 3 timer siden nå. Jeg har ikke fått vått bind, men heller fuktig. Flyr på do og tisser hele tiden nå i tillegg fordi jeg kjenner meg konstant tissetrengt.
Stikkinger i ryggen jeg ikke har hatt tidligere.

Jeg er alene med en 6 åring. Jeg føler meg hysterisk fordi jeg ønsker å bli sjekka om det er fødsel på gang eller ikke. Typisk hvis noe mer skjer i natt og ordne alt praktisk med jentungen da.... er jeg tullete? He he

Driver og kjenner etter alt jeg og. Kan nesten ikke vente til kontroll i morgen! Har du snakket med føden siden da? Går jo kanskje an å ta en sjekk? Litt viktig om du tror vannet har begynt å gå iallefall!

Hvis du legger deg ned, vil du kjenne om vannet har gått, for da renner det vann.
Det lukter som sæd, så lukt på bindet. (Ja, det er bare sånn man må gjøre. :P )

Du er ikke hysterisk! Tenk bare hvis badet ditt plutselig var oversvømmet, da hadde du vel ringt rørleggeren? ;)

Jeg har ikke merket noe når jeg legger meg ned. Det er nok bare inni hodet mitt! Ha ha :p

Hvis du er veldig usikker så er det bare et lite papir de dypper på for å sjekke om det er det ene eller det andre;)

Jeg ble hjemme og lar det stå til :D enten så kommer det rier eller ikke. Og riene kommer jo hvis det er fostervann som kommer :)

Jeg ble hjemme og lar det stå til :D enten så kommer det rier eller ikke. Og riene kommer jo hvis det er fostervann som kommer :)
Skal inn på sjekk innen ett døgn viss det er vannavgang. Så ville bett om sjekk. Heller ikke alle som får rier og trenger hjelp for å komme igang. Skal ikke gå lenge uten fostervann.

Skal inn på sjekk innen ett døgn viss det er vannavgang. Så ville bett om sjekk. Heller ikke alle som får rier og trenger hjelp for å komme igang. Skal ikke gå lenge uten fostervann.

Jeg har ikke merket at det kommer noe mer. Men de sa ikke noe om det på føden at jeg skulle inn å sjekke om vannet var gått heller. Jeg måtte bare vente å se om riene kom.

Jeg har ikke merket at det kommer noe mer. Men de sa ikke noe om det på føden at jeg skulle inn å sjekke om vannet var gått heller. Jeg måtte bare vente å se om riene kom.
Har også fått beskjed om at det er lurt å få vite om det er vannavgang eller ikke, fordi du skal ikke gå for lenge fra vannavgang til du settes igang pga infeksjonsfare :-) Er ikke alltid riene starter av seg selv nei, så bedre med en sjekk for mye mener nå jeg :happy:

Iiik. Timer etter jeg svarte på denne gikk vannet mitt. Våknet av at der bare rant nedover lårene på meg :o ringte føden, de ba meg legge meg igjen til det evt tar seg opp med rier.... Så settes jeg i gang i løpet av et døgn om ikke :o

Har også fått beskjed om at det er lurt å få vite om det er vannavgang eller ikke, fordi du skal ikke gå for lenge fra vannavgang til du settes igang pga infeksjonsfare :) Er ikke alltid riene starter av seg selv nei, så bedre med en sjekk for mye mener nå jeg :happy:

Det er vel det at det ikke kom mer vann her og da er vel konklusjonen at jeg tissa på meg:shifty: he he
For det skulle ha kommet mer hvis vannet hadde gått. Men har hatt en helvettes natt med ekstremt vonde kynnere. Er så sliten :(

Det er vel det at det ikke kom mer vann her og da er vel konklusjonen at jeg tissa på meg:shifty: he he
For det skulle ha kommet mer hvis vannet hadde gått. Men har hatt en helvettes natt med ekstremt vonde kynnere. Er så sliten :(
Haha ååja, sjønner den. Får prøve å sove litt på dagen idag da slik at du har krefter om noe skulle begynne! :happy: Håper vi alle er ferdige snart med våre lille i armene! :D

Sniker fra august. Jeg trodde også jeg bare hadde tissa på meg da det heller ikke kom noe vann etterpå, men vi reiste inn på sjekk likevel, og mens jeg låg på benken for å ta den vannavgang testen begynte det å renne igjen :) ikke så lenge etterpå gikk vannet for fullt. Så det ER greit med en sjekk altså ;)

Sniker fra august. Jeg trodde også jeg bare hadde tissa på meg da det heller ikke kom noe vann etterpå, men vi reiste inn på sjekk likevel, og mens jeg låg på benken for å ta den vannavgang testen begynte det å renne igjen :) ikke så lenge etterpå gikk vannet for fullt. Så det ER greit med en sjekk altså ;)

Jeg ringte føden på nytt i dag og de mente det bare var utflod... men hvis jeg var veldig bekymret så skulle jeg komme inn til sjekk. Men jeg føler meg egentlig trygg på at det ikke er vannet som har gått siden det ikke kommer mer. Men selvfølgelig det finnes unntak når det kommer til det også. Foreløpig er loppa i magen i full aktivitet som hun pleier. Hadde vært mer bekymret hvis ikke. Jordmoren min er på jobb i morgen så jeg skal ringe henne i morgen.

På mitt tredje barn gikk vannet hos meg og jeg trodde egentlig jeg tisset på meg, var ikke så voldsomt mye. Dro likevfl inn for sjekk og vannet hadde gått, misfarget var det og, ingen rier eller noen tegn i det hele tatt så de satte meg i gang dagen etter.

På mitt tredje barn gikk vannet hos meg og jeg trodde egentlig jeg tisset på meg, var ikke så voldsomt mye. Dro likevfl inn for sjekk og vannet hadde gått, misfarget var det og, ingen rier eller noen tegn i det hele tatt så de satte meg i gang dagen etter.

Jeg skal snakke med jordmor i dag. Så får jeg se hva hun sier. Hun kjenner meg bedre enn en random jordmor på føden. He he
Og jeg har faktisk ikke tissa på meg siden. He he

Etter en prat med jordmor så ringte jeg føden igjen og fødepoliklinikken ville ha meg inn til sjekk. Siden kynnerne holder meg våken hele natten i tillegg.

Sikkert lurt med en sjekk ja.. lykke til[emoji4]

Heldigvis ikke lekkasje av fostervann! Så da kan jeg ta det med ro :)

Back
Topp