Føler meg feit...

Usynlig

Elsker forumet
Jeg føler meg skikkelig feit om dagen. Jeg har ikke lagt på meg noe særlig, og gått opp omtrent 2 kg eller no, men likevel føler jeg meg som en hvalross og lurer fælt på hvordan dette vil utvikle seg! Gravid? Nei.. bare feit..

Ptfh...

Huffda..

Det går vel etterhvert over til at du føles ut som om du er gravid :) Hang in there mate :D

Det er en ekkel periode der, men jeg syns du skal prøve og overse det og tenke på at du er gravid, nesten hele 18 uker på vei og bare har lagt på deg 2 kg! Det er KJEMPEBRA!!! Prøv og tenk positivt! Plutselig er magen kulerund og det er ingen tvil om at det er baby inni magen til mamma :)

Kjenner til det er... Føler meg i grunn som michelengmannen eller hvordan det skrives...

Me too!

MittAndre <3 skrev:
Det er en ekkel periode der, men jeg syns du skal prøve og overse det og tenke på at du er gravid, nesten hele 18 uker på vei og bare har lagt på deg 2 kg! Det er KJEMPEBRA!!! Prøv og tenk positivt! Plutselig er magen kulerund og det er ingen tvil om at det er baby inni magen til mamma :)

Jeg tenker som du.
Sjøl slanka jeg meg før sommeren og i sommer, og hadde som plan at det eneste som skal gjøre meg tykk nå er en voksende baby. Så jeg har fått det som jeg ville :) Uansett nå så blir magen bare finere og finere :)

Godt den bare skal bli større og større i hvertfall, og har ett mål om at kun magen skal bli større! Kanskje jeg etterhvert ser gravid ut, ikke bare t-j-u-k-k :o)

Usynlig skrev:
Godt den bare skal bli større og større i hvertfall, og har ett mål om at kun magen skal bli større! Kanskje jeg etterhvert ser gravid ut, ikke bare t-j-u-k-k :o)

Jeg var innom bloggen din nå, og du ser nå alt annet enn tjukk ut!! :)

blåkanin skrev:

Usynlig skrev:

Jeg var innom bloggen din nå, og du ser nå alt annet enn tjukk ut!! :)

Helt enig!!! Jeg syns du ser knallbra ut!!!

Oh! Jeg føler meg også tjukk! Har lagt på meg litt siste året, men ingen krise, men nå vet jeg at jeg bare skal 'holde meg og bli "feit" hehe. Begyner så vidt å se litt tydligere at det er en gryende babymage der, men for alle og enhver som fortsatt ikke vet ser det jo bare ut som jeg har lagt på meg et par kilo. Kjedelig, men gleder meg til en fin gravidmage før jeg er redd den blir for stor igjen.. :)
(Og sjekket bloggbilder siden jeg ble litt nysgjerrig. Du er jo flott!!)

Back
Topp