Føler meg fæææææl

Bølla 22.mai

Elsker forumet
Under svangerskapet la jeg på meg 21 kg.... Jeg har aldri vært så tykk i mitt liv.... etter fødselen raste jeg ned 14 kg på to uker. Jobbet så med å få av de siste. Så fikk jeg satt inn spiral og swooooop så la jeg på meg 7 kg til... Jeg klarer ikke slutte å putte mat og godter i munnen!!!
 
Jeg vet at folk snakker om meg, de visker bak ryggen min at jeg la på meg mye under graviditeten og at jeg enda en gang har lagt mye på meg....
Jeg har kjøpt inn en Orbitrec, men bekkenet, ryggen og beina mine svikter meg. De verker og det hjelper heller ikke på motivasjonen min...
 
Motivasjon, hva er det?? Jeg spilte håndball aktivt i mange år, men da jeg ble 19 år flyttet jeg og sluttet da på håndball. Etter det har jeg aldri fått dreisen på treningen igjen!! Jeg vil så gjerne finne tilbake til motivasjonen, for jeg vil føle meg vel igjen.... Har mistet helt troen på at jeg noen gang kommer til å føle meg sexy for mannen min[:(]
 
Sorry, måtte lette hjertet mitt til noen, for jeg vil ikke tynge noen jeg kjenner med dette! Synes det er flaut![:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(][:(]
 
sliter med å få av kg jeg å[:(].. har ei i familien som komenterer hver gang hun ser meg at jeg er stor ennå[:(][:(].
eneste jeg får gjort er å gå turer å ta sit ups for å se om det hjelper.. håper det gjør det.
de sier at det tar 2 år før kroppen kommer tilbake der hvor den var... syns det er veldi lenge jeg....[:(][:(]
 
Jeg er så enig!! Det er altfor lenge, og så lang tid har jeg ikke!! Har nå sittet og kikket på Grete Roede siden, og kom over Aktiv-kurset. Sendte en mail til dama som holder kurs i nærheten av meg, for kurset krasjer med babysvømmingen!! Håper derfor at kurs som starter senere ikke går på tirsdager!! Forrige gang jeg gikk på kurs gikk jeg ned, og kanskje det kan motivere meg igjen??!!
 
kanskje jeg skulle gjort det å..
det værste syns jeg er å se de som er like tynne som de var 2 uker etter de har fått baby`n.. litt urettferdig syns jeg....
ikke lett å få motivasjon, har lyst til å være med vesle jenta..
ikke akkurat lett å prate med familen om det.. det er å blir flaut å si det at jeg er misfornøyd..
like etter at jeg fikk vesle jenta fikk jeg høre av svigerfar at jeg å sambo kunne ha konkuranse om hem som var tykkest[:@][:@].
sambo er normal. den svei den[&:][:@]
 
Så slemt sagt av svigerfaren din!!! Jeg ser hvordan familien min ser på meg, de mååååler meg opp og ned! Føler meg bare verre da!! Som om de ikke tror jeg tenker på det selv!??
 
Kunne tenkt meg å begynne på Grete Rode jeg også. Kanskje vi skal begynne sammen, bare på hvert vårt sted, også kan snakke oss igjennom kurset her. Er viktig med oppmuntring og føle at noen forstår hvordan vi har det under den tiden ...og ikke minst etter kurset også. Har gått Grethe Rode tidligere, og synes det opplegget er akkurat passe for meg. Aktiv høres spennende ut[:)]
 
ORIGINAL: Bølla 22.mai

Så slemt sagt av svigerfaren din!!! Jeg ser hvordan familien min ser på meg, de mååååler meg opp og ned! Føler meg bare verre da!! Som om de ikke tror jeg tenker på det selv!??
I min familie så sier dem det på en annen måte. Jøss, så slank du har blitt. Det bobler inni meg når dem sier det. Jeg veide 58 kilo FØR graviditeten for 8 år siden ( det husker ALLE) etter graviditeten kom jeg meg opp til 100 kg, men kommet meg ned til 75 etterhvert, etter det har det bare gått oppover igjen, og de bemerker det på den måten som jeg hater.
 
Ja, Grete Roede er jeg veldig fornøyd med også. Gikk et kurs for to år siden....så ble jeg sammen med min kjære og da kom alle kiloene på ++++++. Han er innstilt på å legge om kosthold og livsstil nå!
 
Hvis jeg sier til familien min: "Ja, jeg sliter litt med vekta mi nå" får jeg slengt i tryne: "Ja, jeg ser du har lagt på deg". Jeg ville ALDRI sagt det til de....hvorfor svarer de sååå ærlig!???
 
ORIGINAL: Bølla 22.mai

Ja, Grete Roede er jeg veldig fornøyd med også. Gikk et kurs for to år siden....så ble jeg sammen med min kjære og da kom alle kiloene på ++++++. Han er innstilt på å legge om kosthold og livsstil nå!

Hvis jeg sier til familien min: "Ja, jeg sliter litt med vekta mi nå" får jeg slengt i tryne: "Ja, jeg ser du har lagt på deg". Jeg ville ALDRI sagt det til de....hvorfor svarer de sååå ærlig!???
Synes du det hjelper at de sier slik? Får du mer motivasjon til å gå ned da? Jeg gjorde/gjør ikke det og sa ifra. Hadde jeg vært deg ville jeg sagt ifra at det faktisk hjelper ikke deg med de alt for ærlige svarene.
 
Det hjelper litt, for det er som et spark i ræva, men i de fleste tilfeller tenker jeg: "f... eller, dette driter jeg i. Ska gi dem noe å snakke om jeg!!"
 
Men nå er jeg igang og har gått ned en kg allerede[:D]
 
Huff, vet hvordan DET er for å si det sånn..jeg er ca i match vekt no da, men har jo hatt det sånn som deg i nesten 1 år[&o], men vi er så forskjellige alle mann, så de som visker bak ryggen din skal du bare drite i, de vet ikke bedre!!!! Herregud, du har født ett barn lixom, alle vet at kroppen forandrer seg enormt pga dette, og at det ikke er like lett for alle å komme tilbake i samme shapen som før, det kan være så mange grunner for dèt, så de kan bare klappe igjen!!! Huff, blir så provosert, når eg hører om sånt[:o] Kanskje du skulle tatt en tur til legen din og snakket om nettopp dette, alt det som du har nevnt her, og høre hva h*n sier?
 
Back
Topp