Tusentakk !Jeg og..![]()
Men deler jeg symptomene mine på to så er det mer enn til oss begge!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusentakk !Jeg og..![]()
Du kan mer enn gjerne få all kvalmen min!Gi meg noen symptomer! Føler meg ikke gravid I det hele tatt..
Kan ta en liten delDu kan mer enn gjerne få all kvalmen min!
Stakkars jente, om vi alle skal sende all kvalmen vår til henneDu kan mer enn gjerne få all kvalmen min!
Hehe, hadd blitt hyperemesis til langt etter fødselStakkars jente, om vi alle skal sende all kvalmen vår til hennesyns det nesten er uholdbart den kvalmen bare jeg har, og kan ikke forestille meg å vært enda mer kvalm
![]()
Hei. hvordan får du til å få den Lilypie-signaturen din? Hvilken kode må man bruke?Jeg og..
Hahahaha, ja frem til konfirmasjon minst!Hehe, hadd blitt hyperemesis til langt etter fødsel![]()
Tror jeg bruker html-koden bare!Hei. hvordan får du til å få den Lilypie-signaturen din? Hvilken kode må man bruke?
Da vil jeg bare si tusentakk ! Ømme pupper er på plassJeg og..![]()
Bare hyggelig! Var vel ikke mye jeg fikk gitt herifra, for her er det ikke borte noe vondterDa vil jeg bare si tusentakk ! Ømme pupper er på plass
Har bare fått bittelitt, så sikkert derfor du ikke merker det ^^Bare hyggelig! Var vel ikke mye jeg fikk gitt herifra, for her er det ikke borte noe vondter![]()