Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff da. Har du snakket med jordmor om det? Jeg tenker ikke så altfor mye på det enda heldigvis. Har du tenkt på det lenge? Hva er du redd for når du tenker på det?
Kjenner meg igjen i det du sier. Man vet jo ikke hva man har i vente. Venter mitt første barn i november.Huff.. i dag er en slik dag.. Jeg er kjempenervøs for fødselen! Kjenner meg redd rett og slett. Dette varierer fra hver gang jeg tenker på det, men denne gangen kjenner jeg meg mer redd enn jeg noen gang har vært!
Det er ikke særlig gøy å gå rundt slik.. Men jeg gjorde slik som jeg bestandig gjør.. setter på litt musikk og slapper av. Det hjalpKjenner meg igjen i det du sier. Man vet jo ikke hva man har i vente. Venter mitt første barn i november.
Nei jeg aner ikke hva jeg går til selv, men har alltid prøvd å ikke tenke på alle de skrekkhistoriene man hører, og har foreløpig greid det fint. Har 6 uker igjen og kjenner jo at jeg tenker på det oftere nå enn før, men tenker mer på alle de fine fødslene som folk har. Aner virkelig ikke hvordan du har det, men jeg ville prøvd å snakke med jordmor om det. Kanskje hun kan hjelpe deg på bedre tankerTenker titt og ofte på fødselen, men det er både positive og negative tanker rundt det. I dag er den aller værste tankegangen jeg har hatt rundt det. Jeg tror det er fordi at det nærmer seg og at det er så uforutsigbart som skremmer meg mest. Jeg aner jo ikke hva jeg går til ettersom dette er min første fødsel.