Føler litt på den...

Elisabeth87

Gift med forumet
Hei damer!
I går ettermiddag fant jeg ut at vi venter smått ca 10.feb. Hadde et smertehel*ette med festesmerter i hele går.

Noe av det siste jeg sa til samboeren i går kveld, var at jeg hadde en ekkel magefølelse.. en magefølelse som forteller meg at det ikke kommer til å vare helt frem til 10.feb :(
Sto opp i dag, med litt blod på papiret etter tissing, og føler INGENTING... ingen festesmerter, ingen kvalme eller ubehag. Føler meg ikke gravid(gjor jeg ikke i går heller) Så tror det verste nå :(
forrige gang, lå jeg å spydde som en gris 24/7..

Håper dette er tanker som kommer bare fordi jeg ikke ligger å spyr 24/7, og at de forsvinner fort!! Jeg vil ha dette♡

Kanskje jeg bør ringe legen å få de til å måle hcg?

---------------------------------------
Oppdatering:

Har vært hos labratoriet på legekontoret og tatt blodprøve for å måle hcg, og skal tilbake neste uke for å ta en ny for å se om den stiger eller synker.
I mellomtiden, kjøpte en ny test og testet på nytt, for å være litt mer sikker, og den viste Gravid!:)
Håper på å senke skuldrene litt å ikke tenke det værste.

Det smårødlige som kommer på papiret kan vel kanskje komme pga festeprosessen?
Husker ikke hvordan det var sist gang..

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Last edited:
Hva med å ta en sånn test med ukesindikator?

Skjønner du blir bekymret, men svangerskapene er veldig forskjellige, ikke sikkert du blir kvalm denne gangen :) jeg var kvalm med nr 1 men ikke med nr 2, med nr 3 vet jeg ikke helt enda siden det er så tidlig. Det kan jo enda komme symptomer etterhvert som dagene går!

Angående blødning så kan man blø ved at det fester seg, eller andre ufarlige årsaker. Ser du har fått god oppfølging hos lege med blodprøver, håper du klarer å slappe av og ikke ta sorgene på forskudd selv i mangel på symptomer :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tusen takk for støttende ord :)
Skal prøve å ikke stresse med de tankene.
Heller nyyyte at jeg (foreløbig!) ikke henger over doskåla dagen lang. Hehe :)

Back
Topp