føler jeg må skrive ned noen ord....

nunse

Elsker forumet
verden er ikke enkel synes jeg.......
føler jeg er så mye lei meg og at ting er så vanskelig. tror jeg har svangerskapsdepresjon.
er så utrolig redd og tenker for mye på ting. er så redd for å miste eller føde for tidlig siden jeg har gruppe b streptokoker.
det er så mye føler jeg, som jeg ikke helt klarer å sette ord på. synes det er utrolig vanskelig å fortelle dette til folk så har ikke gjordt det. bare mannen min som vet åssen jeg har det og han prøver å trøste meg så godt han kan.
er så lei av å gråte. synes det er utrolig vanskelig å takle det at jeg skal bli 2barnsmor, selv om det var planlagt. er så redd for at han på 2år skal føle at jeg svikter han. føler jeg har hatt enn vanskelig barndom og er så redd for at mine unger skal føle det samme.......
nei huff, det er så mye...........
 
jeg sender deg en god klem
er ikke noe kjekt  å ha sånne tanker. de kan jo gjøre en hver gal.
er ikke noe kjekt å være lei seg å grine mye. det er utrolig slitsomt. jeg håper det går seg litt til hos deg.
jeg kjenner deg ikke, men jeg tror nok ikke at han på 2 år vil føle at du svikter han selv om du får en baby til. han blir sikkert kjempestolt storebror og de kommer sikkert til å kunne ha mye kjekt sammen. :) kanskje du opplever litt sjalusi fra han, men det er jo veldig vanlig:) har jo ikke noe med deg som mor å gjøre.
synd å høre at du har hatt en tøff oppvekst. men så lenge du er bevisst og vet hva du ikke vil gi barna dine og hva du vil gi dem så tror jeg du kommer til å bli veldig vellykket som forelder.
 
sender deg iallefall en god klem og ønsker deg lykke til
 
Back
Topp