Føler jeg er den eneste uten modnigstegn

Mami15

Englemamma 14 <3, jentemamma15 <3
Oktoberskattene 2015
Er jeg den eneste? Ingen tegn til noe slimpropp, langt ifra festet seg, ingen kynnere og ingen nedpress.. Noen andre som merker lite til at svangerskapet snart er over?
Føler fødselen er langt unna. Ganske sikker på at jeg må belage meg på full overtid.. Men kan ikke si jeg er klar for det :(
34+6

Jeg ville vel egentlig ikke bekymret meg for det når du bare er 34 uker..

Her har jeg hatt tegn i flere uker og det slitsomt. Virker som kroppen jobber i høygir og jeg blir sliten av å ha så mye vondt..

Tror nok ikke du er den eneste! :) føler ikke det er så mye på gang her heller. Jeg er 35+0. Men, det kommer nok skal du se! Jeg krysser vertfall fingrene for det.. :p

Er 35+2 her, og jenta mi satt fortsatt godt på rompa sist uke på UL og kjennes ut som hun ligger i forskjellige retninger til tider :P Så har ihhvertfall ikke festet seg enda. Jeg har heller ikke sett noe til slimpropp, men kjenner litt kynnere når jeg går mye eller stresser. Ellers er det dårlig med modningstegn her å, så er forberedt på å gå på overtid! :rolleyes:

Ingen tegn her heller, 35+4. Ingen kynnere, nedpress osv. Kun trykk på blæra, og merker bevegelse langt nede. :p Vet at hodet ligger langt ned, men er neppe festet. Skal til jordmor på mandag, og UL ons, spent!

Jeg er med deg altså! Har følt noe på kynnere, men det er ikke mye :( 36+0

Det kommer plutselig for deg også:) Jeg tror ikke jeg fikk før 35+noe. Og nå har jeg en pause igjen fra tegna. Synes forøvrig at jeg ikke trenger flere tegn for da tenker jeg bare "nå skjer det" og prøver (og feiler) å ikke bli skuffa.

Altså...jeg er 39+1 i dag, tredjegangs...uten tegn til at noe skal skje! Vet at plutselig kan ting skje, og når man minst venter det. Jeg prøver å nyte tiden med den store magen så lenge jeg har den, dette er siste gang. Ikke bekymre dere for at dere ikke har masse tegn på at en fødsel er i nær fremtid i uke 34-36! Jeg hadde heller vært bekymra hvis jeg hadde masse tegn så tidlig.
De kommer ut til slutt;)

Her er jeg 38+5 og NULL tegn til at han kommer snart!! Han koser deg altfor godt inne i magen:p ingen kynnere nesten(kjenner innemellom med hånda at magen strammer seg), han har ikke festet seg, ikke nedpress, slimpropp eller noe!! Så jeg er ganske sikker på å gå over jeg også! Men er jo førstegangs og aner ikke hvordan det starter! Satser på at riene plutselig kommer og at ting går fort ;) hehee

Hadde ikke mange modningstegn jeg heller! Så aldri noe til noen slimpropp eller merket nedpress. Var i veldig god form. Plutselig begynte det med vannavgang på natta, og kl 1100 formiddagen etter var lille Magnus kommet til verden i uke 36, frisk og rask.

Tror ikke jeg kjente noe særlig til modningstegn før i uke 36 :)

Er i uke 38+5 idag, og kjenner ingenting!! Er andregangs her.. Har hatt masse kynnere hele svangerskapet, men de har roet seg nå! De kommer sjeldnere men er heldigvis sterke når de dukker opp :)

Tror ikke det er noe å bekymre seg over, ut kommer'n jo, enten han/hun vil eller ikke ;) og så er det jo bare deilig å slippe alt maset fra kroppen, er det ikke? Det går ikke nødvendigvis noe raskere mot fødsel for dem med mye plager.
Jeg har en smule nedpress bare, men masse stikninger, og jeg skulle ønske jeg slapp! Veit at jeg sannsynligvis kommer til å gå til 40+3 eller lengre uansett. Er bare 35+3...

Mange som begynner med tidlige modningstegn kan allikevell ende opp med å gå over termin ;) Kanskje fødselen går fortere, men det trenger ikke å ha noe å si for når du føder :)

Vet jeg er tidlig ute med å klage... Men føler alle begynner så tidlig, og må si jeg er veldig utolmodig ! Har jo ikke lyst på prematur fødsel, men heller ikke overtid.. ☺️ må bare vente i spenning og håpet om at det skjer om ikke så alt for mange ukene til!!

Kjenner ikke stort jeg heller enda. Har såvidt kjent litt kynnere og bitte litt nedpress av og til. Tror ikke han har festa seg enda. Men han ligger med hode ned! :-) er 36+3 :-)

Sist gang hadde jeg kynnere gjennom halve svangerskapet, tidlig nedpress og strålinger, slimpropp som gikk rundt uke 35.... Og jeg ble satt i gang pga overtid:rolleyes: Ergo, mye vondter trenger ikke å være en fasit på når tid setter igang... Nyt!!! :P

Det ville jeg ikke bekymret meg for. :) Legg merke til at alle som har alle disse plagene ikke egentlig føder, de bare er redde for å føde når de er premature, og bare håper å føde når de nærmer seg termin. Men babyene ser du veldig sjelden noe til. ;) Fødsler starter like gjerne uten forvarsel som etter mange plager. :)

Back
Topp