Føler ingenting

Firstimemother

Forelsket i forumet
Er det noe som har null symptomer så lenge utennom litt trøtt her og der??
Jeg har alltid hatt null symptomer men alle endt med sa. Noen som føda uten alle de verste symptomer?
 
En venninne av meg gikk til 20 uker før hun merket begge sine svangerskap. Litt i ytterkanten da, men alt mulig kan være normalt :) symptomene kommer tidlig nok, nyt tiden uten :)
 
Med min forrige hadde jeg null symptomer, litt trøtt og sliten av og til bare:) Med denne er det litt mer, men bare ømme bryster her nå :)
 
Jeg har heller ikke masse sterke symptomer. Mensmurringer, litt ømme pupper om kvelden (men de er fine på dagtid) og blir litt tidlig trøtt på kveldene kanskje. Også er matlysten litt dårlig.
 
Er det noe som har null symptomer så lenge utennom litt trøtt her og der??
Jeg har alltid hatt null symptomer men alle endt med sa. Noen som føda uten alle de verste symptomer?

Jeg merka ingenting med første bortsett fra jeg var trett og fikk blodtrykksfall om jeg måtte stå lenge.. så langt har jeg ingen symptom bortsett fra tretthet og litt svimmel inn i mellom. mulig jeg hadde litt små stikking i magen og. :)
 
Mye symptomer er like vanlig som lite :)
 
Jeg har heller ikke mange symptomene.. Hadde litt ømme pupper i dag, men ikke nå... Ellers er jeg bare oppblåst og er mere frossen/ varm...;) Går og venter på den berømte kvalmen, men ingenting enda! er 5+4 i dag:smiley-bounce012
 
Litt trøtt på kvelden, ellers ingenting.
Det var helt likt da jeg gikk gravid første gang, så veldig individuelt:happy:
Lever selv i håpet om at denne skal gå like greit som forrige:)
 
Back
Topp