Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
er 14+4 idag og føler meg ikke gravid uansett hva har andre følt det sånn? Vet alt er.i skjønneste orden etter ul i 13+2 men veldig vondt å ikke føle seg gravid. Førstegangs. Har heller ikke følt de "sommerfuglene heller"
Har dere samme erfaringer? Fortell meg
Ja hehe 15+0 idag14+1 idag, og føler meg heller ikke spesielt gravid. Tidlig ul 13+0, så vet at alt er bra. En får bare være tålmodig og plutslig kommer alle graviditetstegnene
Er nok detDet er ikke uvanlig å gå inn i en periode nå med "ingenting" som førstegangsfødende. For mange er det for tidlig å få mage og enda flere for tidlig å kjenne liv. Ofte kommer ikke noe av dette før etter passerte 20 uker. Skjønner at det kan være litt frusterende, men alt er nok i skjønneste orden allikevel
Takk <3Sniker fra des`13. Jeg følte ingenting før jeg var nesten halvveis. Magen kom ikke før jeg var langt på vei heller. Så det er helt normatl
Gratulerer vet følelsen hehe!Er 13+5 i dag, eneste symtomer jeg har hatt til nå er ømme pupper og mild hodepine de siste to ukene, hadde det ikke vært for UL uke 12 og to positive graviditetstester så hadde jeg ikke vist at jeg var gravid
Gratulerer 15+0 idagHar ikke følt meg gravid heller etter uke 12.. Men du får bare nyte den symptomfrie graviditeten så kommer du til å kjenne liv ganske snart!! Jeg kjente det i uke 15 ca og er førstegangs. Nå i uke 17 kjenner jeg spark! Syns det er veldig deilig å ikke være kvalm osv..
Så lenge du vet at alt er bra med lille, så må du bare nyte det!
Så bra du finner lyd vi får prøve å nyte!Jeg er 17 uker idag, kjenner ikke liv, men finner hjertelyd med doppler. Men føler meg heller ikke gravid nå som kvalme har gitt seg.
Har to svangerskap bak meg og kjente liv i samme tidsrom da, så rart det er så rolig enda...
Men da har vi noe å glede oss til den dagen det begynner med liv og røre i magen
Har siden uke 12 ikke følt meg gravid. Er i uke 15+2 idag. Skal på privat ul ikvled med mamma så vi får se helsigvis da regnef jo med at alt er strålende når verken smerter eller blødningerJeg er 14+3 i dag og har ikke følt meg gravid i det hele tatt i dag. Blir jo litt nervøs, men regner med alt er bra iogmed at jeg leser at det er ganske vanlig følelse rundt denne uken. Men litt ekkelt alikevell :/
Lykketil <3Har siden uke 12 ikke følt meg gravid. Er i uke 15+2 idag. Skal på privat ul ikvled med mamma så vi får se helsigvis da regnef jo med at alt er strålende når verken smerter eller blødninger
Venter en liten gutt <3 alt bra!Lykketil <3
Gratulerer med en guttVenter en liten gutt <3 alt bra!