Føler ingenting er der!?!

Tina1988

Elsker forumet
Er 14 + 1 på vei. Var hos legen for litt over 2 uker siden, fant ikke noe hjertelyd. Men blodprøver, tisseprøver og alt var der.
MEN legen er ikke flink til å gi informasjon eller noe..

Jeg sleit SINNSYKT med kvalme i begynnelsen, men nå som det så og si er borte. Så føler jeg liksom at det ikke er noe der? Har på måte ingen tegn på at jeg er gravid lenger.. Folk spør om magen har vokst, jeg aner ikke, har ikke helt flat mage fra før, så hvet ikke hva som er fett og hva som er baby. Hvor mye vokser en egentlig på 14 dager?

Er det noen andre som føler det slik som meg? [8|]

ring jordmoren din og snakk med henne om dette, så skal du se du får komme inn til henne og lete etter hjertelyden...[:D] og finner de den ikke så får du garantert UL.. ingen skal gå og bekymre seg slik....[:)]

jeg hadde det som du i uke 12 sist, grein og var drit redd, ringte jordmoren,og ble sendt rett til UL... [:D]

Vell.. Legen min er rett og slett ett rævhål.. (hvertfall nå som jeg er gravid :P)
Jeg har spurt etter UL dato, OG om han kan fikse meg en jordmor, eller bare ett nr til jordmor i min kommune. Fått til svar at jeg ikke trengte noen andre enn han. Flere som ikke går til jordmor..

Har vurdert å ringe å få privat ul, aner ikke ventetiden, men håper det blir før neste legesjekk! For holder på å gå på veggen!

Er min første, så når jeg er kommer så langt, vil jeg vite at det er noe der, at det er ett foster der.

Er sikkert litt overdramatisk, men kan ikke for det! :P

ORIGINAL: Bebibooms

ring jordmoren din og snakk med henne om dette, så skal du se du får komme inn til henne og lete etter hjertelyden...[:D] og finner de den ikke så får du garantert UL.. ingen skal gå og bekymre seg slik....[:)]

jeg hadde det som du i uke 12 sist, grein og var drit redd, ringte jordmoren,og ble sendt rett til UL... [:D]

Hvis du går inn på kommunen sine hjemmesider vil du finne nr til jordmor. Alle førstegangsfødende har krav på jordmor, med mindre du bor i en liten kommune som ikke har jordmor. For min egen del skal jeg omtrent kun gå til jordmor dette svangerskapet. Det er ikke fordi legen min er ille, men jordmødre har mye bedre tid og kunnskap om svangerskap og fødsel.

har det sånn nå jeg, veldig redd det ikke er noe der inne :(
men vi lanbefale deg å gå til jm, syns det var stoor firskjell fra å være inne hos legen, der jeg fikk en hel haug med info på 15 min og dett var dett. og en jm som tok seg tid til å forklare fortelle og spørre om jeg lurte på noe.

husker jeg hadde det sånn de 4-5 første mnd sist gang.. livredd var jeg.. men alt var jo tipp,topp.
syntes du skal ta en tur til jm, de er tusen ganger bedre enn lege, syntes jeg i hvert fall.. da kan du snakke om alle følelsene og alt du har på hjertet, hos legen, skjapper de seg gjennom timen syntes jeg..
klem til deg[:)]

hehe hu jm jeg var hos sa det på en god måte, hu sa jeg kunne velge helt selv om jeg ville fortsette hos hu, bare gå til lege eller bare jm,
men forskjellen var at legen tok seg av kjøttdelen og de alt det andre[;)][:)] hehe
legen sjekker egentlig bare at alt står bra til med deg fysisk, jm snakker litt mere om følelser, tanker og spørsmål ;)
ring helsestasjonen eller kommunen å få nr til jm

Visst du er veldig bekymret....så ville jeg tatt turen til legevakten...

Jeg gikk over 6 uker med MA før de oppdaget det.....så ja... ta tlf til legevakten!
Du får iallefall roet deg....og det er det viktigste!

Jeg føler heller ikke at det er noe der. Men, bestill deg en privat ultralyd du så skal du få se det er bedre å slå seg til ro med[:)]

Back
Topp