Føler du deg komfortabel med kroppen din når du er på stranda??

vet du, det har jeg faktisk slutta å tenke å bry meg om..
jeg har den kroppen jeg har, på både godt og vondt. om folk ikke liker den å føler for å heve seg selv ved å trykke ned meg så værsågod!!
:3

Går ikke i bikini, korte shortser osv :p misliker hvordan jeg ser ut. Hvordan andre kler seg og er, det bryr jeg meg ikke om :):)

Sist jeg var på en strand sånn er vel to år siden og da brukte jeg kortbukse og singlet... ikke komfortabel og føler meg som en freak. Føler meg helt alene i verden om å ha strekkmerker over hele magen pluss at den er dvask. Klarer ikke gi pokker. Har heller ikke noe særlig pene lår, strekkmerker der også, så vet ikke om jeg vil bruke badedrakt heller.

Har ikke hørt om dette med stomiposen. Er det mulig, sier jeg...
Finnes fine badedraktkjoler bl.a. på Ellos. Kanskje noe for deg til å føle deg mer vell i? [emoji4] jeg bestilte fem og retunerte fire ettet å ha prøvd.

Synd du føler det sånn, men ikke la det stoppe deg til å nyte stranda!

Finnes fine badedraktkjoler bl.a. på Ellos. Kanskje noe for deg til å føle deg mer vell i? [emoji4] jeg bestilte fem og retunerte fire ettet å ha prøvd.

Synd du føler det sånn, men ikke la det stoppe deg til å nyte stranda!

Takk for tips :) Skal sjekke det.

Strandturer blir en litt anspent situasjon for meg, men ja, det burde ikke være sånn! Må nok bare jobbe med meg selv :)

Trives egentlig ikke i lite klær, og har alltid hatt problemer med badetøy. Fra ungdomstida har jeg vært bleik og småfeit og hatt mørkt kroppshår i tillegg til perioder med rødt utslett...dette gjorde at jeg dekte meg til og unngikk strand og fellesbading.
Jeg har heldigvis lært meg til å ikke bry meg om hva andre tenker. Og har gått i korte shorts, bikini og luftige sommerkjoler.
Fenker det er spesielt viktig når man har med seg barn at må man passe på hvilke vaner, "fobier" og "fordommer" man vidrefører.

Tenker som så at det er sommer, jeg har en kropp = sommerkropp fiks ferdig. Selv nå som høygravid og 30 kilo over trivselsvekta [emoji28] så lenge jeg er komfortabel så går jeg kledd som jeg vil, og komforten min har mest med hvor varm/kald jeg er. Nå er det bare badedrakten min som passer da, så blir den hvis jeg skal bade. For soling er det kjole eller shorts som gjelder.

Jeg har et veldig naturlig forhold til alle kropper, inkludert min egen. Lar gledelig magen min rulle seg sammen i mange små pølser når jeg bøyer megxsmile5 Kunne aldri tenkt at "du burde kle på deg eller holde deg hjemme" om noen andre på stranden (eller andre plasser forsåvidt). Kroppstype, arr, føflekker, åreknuter, stomipose eller hva enn noen måtte ha på kroppen skal da virkelig ikke bestemme hvem som får sole seg eller bade med ungene.

Husker mamma alltid solte seg toppløs i syden når jeg var mindre og som barn syntes jeg det var hysterisk gøy siden dem ikke var så faste. Dette kan jeg også finne på å gjøre så tror vi alle arver litt av foreldrenes syn på hvor naturlig kropp er.

Nei for all del - kle av dere. Dere er så flotte alle sammen!:happy:

Nei, jeg er i den usjarmerende fasen av svangerskapet hvor jeg ser kvapsete og tykk ut - ikke gravid. Så jeg har for første gang kjøpt badedrakt for å forsøke å skjule det verste.

Jeg er som jeg er og liker man det ikke får de snu seg bort ;)
Jeg har aldri skjønt hvorfor man skal bry seg om hva andre tenker og mener. Vær stolt av den vi er, kroppen vår fungerer og vi lever :)
Jeg er tynn, med pupper uten fylde og magen med skinn til overs, men med fire barn i magen på 11 år, så bærer jeg kroppen med stolthet :)

Ja det gjør jeg :) Jeg er ikke perfekt men det er ikke de andre heller. Selv om noen er finere og noen er mindre fine mtp dagens skjønnhetsideal, så har jeg enda igjen å se noen som er avskyelig på badestranden.
Og hvorfor skal jeg la andres meninger om meg gå inn på meg? Hva betyr deres tanker, i min virkelighet? At Frøken Hansen og Fru Olsen synes at lårene mine har strekkmerker eller at jeg ikke er supertynn får så være, jeg skal kose meg fordi om :)

føler meg ikke vell nei men dekker ikke til med ekstra klær når jeg er å bader, da har jeg på bh og shorts.

Haha nei ikke de siste tre årene. Men lar bare være å tenke på det

Back
Topp