Føler du deg gravid?

Har litt ømebryster nå da, tett nese men det har jeg så å si hele året, katta må ligge på magen konstant å at magen har poppa ut sikkelig i det siste. Ellers så føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt.
 
Veldig merkelig, men merke at spørsmålet utfordrer meg. For ja, eg er jo superkvalm, ømme store pupper, forstoppelse og henger på gravidforum og heile pakken. Men om eg føler meg gravid. Neimen om eg veit. Er nok definitivt den graviditeten der eg distansere meg aller mest fra baby i magen, er nok ein slags beskyttelsesmekanisme tenker eg. Fordi eg merker ofte at eg "kvepper til" når eg brått kommer på at eg er gravid :hilarious:
 
Ømme pupper og etter en gåtur på 40 min + 15 min styrke på gulvet sov jeg i 3 timer :laughing002
Ellers begynner magen poppe ut og jeg merker det bra på natten. Ikke digg når man snur seg brått, og tror det samler seg opp mye luft Ila dagen eller om det er tarmene som blir dyttet i andre retninger pga livmoren. Sover dårlig om dagen hvertfall.
 
Last edited:
Er super sliten og føler meg tjukk egentlig :wideyed:
Fordi jeg har lagt på meg mye! Men ser også at det ikke bare er fett :D Heldigvis! Men etter å ha spydd i 2.5 mnd og vært super kvalm, veldig vondt i brystene og tydelig kjent små smerter av en voksende livmor.. så er det litt fint, men også veldig ekkelt at det gravis har forsvunnet siste uka :sorry: Har nesten ingen symptomer igjen! Skummelt! Og føler meg da «mindre gravid» på en måte...:(
 
Føler meg gravid med liten kulemage, kvalme, trøtthet, ømme pupper og sensitiv for lukter :p
 
Er super sliten og føler meg tjukk egentlig :wideyed:
Fordi jeg har lagt på meg mye! Men ser også at det ikke bare er fett :D Heldigvis! Men etter å ha spydd i 2.5 mnd og vært super kvalm, veldig vondt i brystene og tydelig kjent små smerter av en voksende livmor.. så er det litt fint, men også veldig ekkelt at det gravis har forsvunnet siste uka :sorry: Har nesten ingen symptomer igjen! Skummelt! Og føler meg da «mindre gravid» på en måte...:(

Det samme har skjedd med meg. Mindre symptomer, føler meg tjukk og dvask.
Men er dog ikke redd for å miste enda, da jeg ikke blør eller har smerter. Det blir litt som hun over skriver, man distanserer seg litt fra det hele kanskje:sorry:
 
Jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt for tiden :( Så venter på en måte på at det skal skje noe/at jeg kan kjenne at magen vokser. Er overvektig så er ikke så lett å kjenne det heller.

Det hjelper heller ikke at jeg startet å spotte igjen i går så er generelt litt bekjymret for tiden :(
 
De siste par ukene har jeg begynt å kjenne på mer, merket svært lite i starten. Først nå jeg merker at jeg må litt hyppigere på do, er mer sliten og i forrige uke hadde jeg en del ubehag i bekkenet/korsryggen etter jobb, er 11+2
 
Varierer veldig, både fra dag til dag og time til time. er ofte veldig sliten, hatt ekstremt lite kvalme, men veldig ømme bryster - var det som fikk meg til å skjønne at det var på tide å ta en test;)
 
Både og egentlig. Kjenner jo på kroppen at det er noe igjerde, pga endeløs kvalme og annet skrot som vi må plages med i starten:joyful: men føler meg ikke gravid før magen vises og jeg kjenner spark. Eneste som gjør at jeg vet at "det er noe der" er jo symptomene. Syns perioden fra når de plagsomme symptomene forsvinner til magen kommer og jeg kjenner bevegelse er værst :nailbiting:
 
Kjenner at livmora er på vei over skambeinet. Alle rare graviditetsbesvær er på plass unntatt treg mage*takkoglovfordet*
Heldigvis begynner formen bli noe bedre dagtid, men 20:30 er det kveld altså. Så nå får man gjort noe igjen.
 
Nå som kvalmen er borte.. og bare oppblåst på kveldstid.. Føler meg lite gravid, bare lubben og lat :p
 
Ikke annet enn litt ømme/såre brystvorter. Har ikke et eneste symptom ellers :)
 
Min andre graviditet, og føler meg definitivt gravid, mer enn med forrige på dette tidspunktet (11+4). Så kvalm, fryser, sover dårlig, tett i nesa, oppblåst, trøtt og sliten hele tiden, føles til tider tungt å puste.. Og veldig såre brystvorter, ammer enda og det gjør så vondt :/ Lurer på om det føles tyngre denne gangen pga storebror som krever sitt, eller om det bare er en annerledes graviditet..
Håper formen snart blir litt bedre :)
 
Bare ømme bryster, ellers så har den trøttheten og at jeg var sulten hele tiden gått over:D
 
Hmm.. ømme pupper, et evig sug i magen og alltid sulten, oppblåst og forstoppelse (noe som ellers _aldri_ er et problem o_O). Har forstått det sånn at det er ting man kan føle på når man er gravid, men føler meg ikke gravid likevel:wacky: Gleder meg til å føle meg gravid da! Kanskje det kommer når gravidmagen kommer (for nå er det bare masse masse luft og forstoppelse :hilarious:).
 
Back
Topp