Føler du deg gravid?

Lundefjell

Flørter med forumet
Nettopp fullført en god treningsøkt, og sitter nå å nyter en herlig smoothie. Og så slo det meg: jeg føler meg ikke gravid.
Forige uke startet med enorm kvalme, men det vite seg å være storesøstra i huset som hadde smittet meg etter helgens runde med oppkast. Etter jeg ble bra igjen før helgen har formen vært tipptopp. :)

Hvordan er ståa hos dere damer?

Har ikke følt meg gravid før denne uka, med spysjuka og ligamentsmerter...

Har litt ømme pupper og er en vandrende gassfabrikk i ny og ne. Pluss litt i overkant hysterisk for alt som kan gå galt. Ellers føler jeg meg helt vanlig.

De eneste symptomene jeg har er kvalme som kommer og går. Når jeg ikke er kvalm føler jeg meg ikke gravid på noen som helst måte..

Føler meg ikke gravid nei! Har jo synptomer som kommer og går, men føler meg overhode ikke gravid

Føler meg ikke gravid. Er bare ordentlig grinete og sliter med folkeskikken. Irriterer meg over alt og alle og sliter med å svare folk ordentlig.

Føler meg ikke gravid jeg heller. Vet ikke hvordan det skal føles da men. Er av og på kvalm og dårlig i magen. Pluss såre nipler. Skal til tul på mandag så spørs om jeh føler meg mer gravid etter det

Ikke hele tiden, men er jo ganske tidlig enda, så får nyte det så lenge det varer!
Men har til tider veldig humørsvingninger, vonde pupper, og ekstremt sliten, og jubler hver dag jeg slipper den slitsomme kvalmen! :hello2

Føler meg veeldig gravid! Masse luft i magen, smerter og stikk i livmorsområdet og lysk, vond rygg, voksesmerter/rastløse ben, tendenser til kvalme. Føler virkelig at det jobbes og strekkes i livmoren :)

Føler meg ganske gravid ja.. Er første så har ikke noe å sammenligne med. Men kjenner jo kroppen min og dette er helt nytt for den altså [emoji6]
Ømme bryster, svimmel, TRØTT, og en syk kvalme som kommer kastende på meg i bølger [emoji33] Er dette jeg har mest av nå. Men er gla jeg har de også, hadde endt opp som nervevrak uten symptomer trur jeg..

Akkurat no - JA! Magen står på spreng, rett før skjorteknappane spretter opp :D Er bare å "suge magen inn" når eg går i frå kontorplassen min :D

Back
Topp