Føler du deg gravid?

Jeg er kvalm, sliten, humørsyk, tett i nesa (tenk snart 3 mnd med tett i nesa:O ) - men jeg vet ikke om jeg "føler" at jeg "er gravid" - går ikke helt rundt å tenker på meg selv som gravid egentlig. Kun når det kommer til ting som kan skade barnet :)

De siste dagene har jeg ikke følt meg gravid. Har vært kvalm tidligere. Nå har jeg litt ømme pupper og er trøtt. Men trøtt er jeg uansett!

Føler meg alldeles ikke gravid! Var mye kvalm/murringer og veldig vonde pupper.. 8+3 nå.. Så vidt ondt i puppene, oppblåst og treg mage er liksom alt jeg kjenner. Aldri vært gravid så vet liksom ikke når jeg skal kjenne ting, selv om d er individuelt..

Drømte i natt at jeg var på fest.. Røyka tydeligvis av alle ting, før d liksom gikk opp for meg at jeg var jo gravid! Hehe..husker at jeg tenkte at jeg hadde glemt d av siden d var så få sympt :p

Jeg er 10+3 og føler meg ikke gravid sånn egentlig enda. Vet hva jeg skal holde meg unna og slutta å snuse, men det er vel først når familie, venner og kolleger vet det at det virkelig vil gå opp for meg :)
Og når magen kommer.
Nå føler jeg meg mest lat og ubrukelig da jeg er sykmeldt og sover masse.

Nå har jeg ikke engang vondt i puppene lenger, så der forsvant det eneste graviditetstegnet mitt...

Føler meg gravid fordi jeg har null energi på kvelden, blir fort sulten og fort mett og har ømme bryster. Men nå har jeg full dagjobb og en toåring fra før, så har ikke den samme tiden som sist til å tenke på det. Og etter tul og vi forhåpentligvis ser at ting er bra så vil jeg slippe litt av den lille bekymringen jeg har med meg - den lille usikkerheten om at alt er bra.

Jeg har hatt mye symptomer men hele tiden tenkt at jeg snart mister og at noe er galt, så har fortrengt graviditeten litt. Var på tidlig ul i går og alt så fint ut. Er nå 11+3, så burde kanskje snart gå opp for meg at jeg er gravid :cool14

Har vært kvalm på kveldstid, siden uke 6 ( er nå i 11+1) og oppblåst som fy! Greier ikke lengre sove på rygg, fordi det kjennes ut som at magen er "for kort". Sære greier Så for min del har jeg kjent det mest på kveldstid, mens på dagtid er det ganske så fredelig

Back
Topp