Føler du deg gravid?

MammaTilN<3

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Er det bare jeg som ikke føler meg gravid?

Kjenner jeg er nervøs. Sist fikk jeg seriøst symptom med en gang, ømme bryst, kvalme, tretthet..

Kjenner litt på tretthet og kvalme, men det kan like gjerne være dårlige matrutiner og det at jeg har en liten en som gjør meg sliten..

Trodde jeg skulle være mer avslappet ved ett eventuelt senere svangerskap :( skal ta en digital test i morgen og håper stort på 2-3!

Sniker fra oktober :)
Det er helt normalt at få masse symptom, men like normalt at ikke få noen symptomer :)
Jeg testet positivt ca 3+5 og kjente ingenting annet enn vanlige mensmurringer av og til frem til uke 7 da jeg ble litt kvalm. Bare litt i starten med etterhvert i uke 9 ble jeg sykemeldt. Utover kvalmen var det ingen andre symptomer som helst, så jeg spekulerte mye på om det var MA. Jeg spurte også i mitt forum om det var flere som ikke "kjent seg gravid" og det var mange som tenkte samme sak! :)
16+3 hørte jeg hjertelyden for første gang, og nå, 18+2 kjenner jeg babyen røre seg hele dagene :D da er det lettere å slappe av.
Gratulerer med baby i magen og lykke til fremover ❤️

Føler meg ikke så veldig gravid, men det gjorde jeg ikke sist heller så stresser ikke med det :)

Godt å høre det er normalt og at vi er flere :) I dag har jeg vært litt kvalm, men den digitale testen viser fremdeles 1-2 :( enten er noe galt eller så har jeg blitt gravid mye senere enn antatt og fått en veldig tidlig positiv test (?)

Føler meg helt normal, ingen symptomer annet enn at mensen ikke har kommet. Er bare glad for det å håper det fortsetter, var så dårlig sist og vil helst slippe det :p

Nei, jeg har heller ingen spesielle symptomer :) Kunne selvfølgelig leita frem ett par, som at jeg er litt ekstra trøtt, tisser mye osv. Men det kan like gjerne komme av noe annet også.

Tenker at symptomjakt er unødvendig og at jeg bare vil nyte tiden uten så mye symptomer :)

I forrige svangerskap var jeg kvalm og spydde hver dag fra uke 6, så det kommer vel etterhvert :p

Nei, jeg har heller ingen spesielle symptomer :) Kunne selvfølgelig leita frem ett par, som at jeg er litt ekstra trøtt, tisser mye osv. Men det kan like gjerne komme av noe annet også.

Tenker at symptomjakt er unødvendig og at jeg bare vil nyte tiden uten så mye symptomer :)

I forrige svangerskap var jeg kvalm og spydde hver dag fra uke 6, så det kommer vel etterhvert :p
Jeg var også sykt dårlig fra uke 6 til uke 16. Vet det kan bli verre neste gang, men det er den bekreftelsen da :P Off.. Først maser man etter symptomer og så ønsker man de skal forsvinne igjen når de kommer :P

Føler meg nå gravid! Kosa oss med indisk i går å sambo tok seg en øl, lukta helt forferdelig å jeg ble skikkelig kvalm. Å det stinka indisk i hele huset når vi sto opp, jeg løp rett på badet

Har nesten ingen symptomer, kun en kvalme som kommer i skikkelige bølger og ømhet i brystene. Og føler "at det er noe" der nede :)

Jeg er 5 uker på vei og merker veldig lite. Jeg føler meg nesten ikke gravid, så jeg håper nærmest at jeg skal få litt symptomer snart. Når vi har fortalt det til familie, så føler jeg nærmest at jeg juger. hehe. Men dette er min første gang, så blir en spennende reise!

Føler meg ikke gravid. 9+0 og har nesten ikke hatt noen symptomer.

Føler meg mer gravid innimellom enn til vanlig :p

Noen ganger føler jeg meg veldig gravid, med kvalme, murringer, trøtthet, ømme bryster, oppblåsthet. Og noen ganger glemmer jeg at jeg er gravid :P

Ja det går i rykk og napp,men siste dagene har magen begynt å poppe frem. Er småkvalm og har murringer.

Jeg har følt meg veldig gravid siden jeg har vært så usigelig trøtt og hinsides kvalm. Nå, 10+3, har kvalmen begynt å slippe taket og føler meg ikke fullt så trøtt. Føler meg ikke veldig gravid, samtidig som jeg har noen dager hvor jeg føler meg veldigveldig gravid :)

Back
Topp