Føler du deg gravid?

Bittelille søster/bror

Glad i forumet
Dette er mitt første svangerskap, og jeg føler meg veldig gravid. Utrolig ømme pupper, trøtt hele dagen og mye murringer. Er 5+1, så spent på hvordan dette blir fremover :) hvordan er det med dere?

Samme her! Trodde ikke disse tingene kom så fort... Føler meg som den sutrehøna! Men det er jo samtidig godt at en kjenner noe skjer, men så mye hadde jeg aldri trodd. Jeg er 5+6.

Ja jeg har også veldig ømme pupper, murringer og er trøtt. Dette er mitt første svangerskap. Er så spent! :)

Jeg føler ingenting jeg, annet enn att jeg ikke har smerter noe sted ! :) uke 4+0 så det skjer vel noe snart :) mitt andre svangerskap :)

Vel, siden kvalmen meldte sin ankomst idag, JA! Det var forventet da, ble kvalm rundt samme tidspunkt med de to første, bare håper jeg klarer å styre unna oppkast og innleggelse denne gangenzz

Føler meg så absolutt gravid :-)

Føler meg i aller høyeste grad gravid! :P :)
Kan ikke huske at jeg var SÅ kvalm forrige gang (Nå er kvalme og oppkast det definitivt verste jeg vet om), så prøver å gjøre alt jeg kan for å slippe kvalmen hvertfall litt i løpet av dagen :P

Jeg var ganske kvalm sist uke, men det har dabbet av litt nå faktisk. Men jeg klarer ikke kaffe lenger, så blir jeg litt småkvalm av div ting og lukter. Ellers føler jeg meg veldig oppblåst, så jeg går rundt i litt store gensrer slik det ikke skal synes. Så har puppene begynt å bli ømme, så føler meg gravid ja ;) Mener å huske at jeg var mye mer kvalm på denne tiden i sist svangerskap, men mulig jeg husker feil og at det kom senere :p Er 5+3 i dag.

Føler meg ikke gravid i det hele tatt! Eneste som bekrefter graviditeten er uteblitt menstrasjon og større bryster :) Men syns det er deilig, håper jeg ikke får noen bivirkninger :) Jeg er 6+2

De to siste dagene har jeg virkelig følt meg gravid!!! Trøtt som bare det, fort kvalm og generelt ikke helt i slaget. Men vet at jeg må over den kneika bare :) Dvs bare hele 11 uker igjen Hehe :) går alltid 16 uker med kvalme og noe oppkast... Jeg er 4+6 idag :)

De siste dagene har jeg følt meg veldig gravid ;p kvalm, opplåst, sliten bil bare sove :o

Ikke i det hele tatt

Ikke veldig, skulle gjerne følt meg mer gravid men sier nok noe helt annet når kvalmen kommer:p
Foreløpig er jeg bare trøtt og veldig oppblåst. 5+1 :happy:

Frem til i går har jeg følt meg elendig! Ingen energi, kvalm og så surrete i hodet.

Plutselig har alt bare dabbet av! Syntes det er kjempe ekkelt :(

Første sv.skap var jeg tipp topp og merket ikke noe til graviditeten før jeg fikk bekkenløsning i uke 15. Alt gikk jo bra, men ekkelt nå når jeg har følt meg så elendig og så plutselig er alt borte. Eneste tegnet er at jeg må tisse minimum en gang pr natt :)

Noen som vet hvorfor man må tisse i ett sett så tidlig i graviditet????

Jeg tror det er pga hormoner. Jeg er oppe å tisser hver natt. Slik var det ikke forrige graviditet.

• Liker
Reactions: CHG

Det er vel fordi nå så tidlig så ligger livmora så langt nede at den presser veldig på blæra. Etterhvert så vokser den seg jo lenger opp og minker trykket litt før den i slutten av svangerskapet presser på blære igjen :) i hvert fall det keg har lest før.

Back
Topp