Føler du deg gravid?

milla_84

Forelsket i forumet
Jeg har litt symptomer, men liksom ikke så sterke.. Er litt små kvalm innemellom, noe "mens smerter" nederst i magen og litt mer trøtt :) men det var værre forje uke :) Var mye på do og tisset, men det har også gått over :) er 5+3 i dag :)

Noen flere som har det sånn? Evt hva merker du?

Tisser mye, ellers ingenting! Nesten så jeg håper noe mer kommer slik at jeg kan føle meg mer gravid :P

Her er jeg 5+6 tror jeg :) Har superfølsomme pupper og endel murringer i magen, ellers ingenting. Føler meg igrunnen ikke så veldig gravid, sliter litt med å tro på det ;)

Ja, det er en trygghet i å ha symptomer også :)

Er 6+1 i dag og har fremdeles litt vanskelig å tro jeg er gravid. Er litt av og på uggen, men ikke kvalm - merker det vel mest på at jeg sovner på sofaen hver kveld, lenge før jeg ellers pleier :P greit å høre at det ikke bare er meg ^-^

Murringer i magen
Oppblåst (ser ut som jeg er 5 mnd på vei!!!)
Ømme pupper
Fryser og er glovarm om hverandre hele tiden
TRØTT hver kveld (sovner 21.30-22)
Ingen problem å våkne tidlig (alltid vært hardt for meg ellers :P)

Føler meg ikke gravid.. Kanskje litt tullerusk, men jeg har tatt vare på gtesten, så jeg kan se på den i ny og ne, slik at jeg vet det er sant:shy: Jeg er 4+2 i dag, forrige mnd begynte jeg og blø 4+3, så kjenner jeg er litt smånervøs for at det skal skje nå også. Men da hadde jeg ikke like sterk gtest som denne gangen, og ikke symptomer annet enn brennende korsrygg, så håper det er et godt tegn..

Jeg er småkvalm, må spise litt for å stoppe det, ellers er jeg trøttere enn vanlig og veldig oppblåst.. Ser gravid ut...ikkje bra når man prøver å holde det skjult:nailbiting:

Jeg har litt symptomer, men liksom ikke så sterke.. Er litt små kvalm innemellom, noe "mens smerter" nederst i magen og litt mer trøtt :) men det var værre forje uke :) Var mye på do og tisset, men det har også gått over :) er 5+3 i dag :)

Noen flere som har det sånn? Evt hva merker du?

Ganske likt som deg :) er 6+3

Føler meg ikke gravid i det hele tatt.
har vært litt kvalm, men synes det har blitt mindre. Tusser end el, men også det virker å være mindre nå.
Sover en del på dagen, men .. wait for it ..... det også virker mindre nå. :)

Må innrømme at jeg sjekker for blod hver gang jeg er på do :eek:

I begynnelsen var jeg veldig oppblåst, kvalm og følte meg VELDIG gravid. Etter at jeg bikket 5+ har magen roet seg, men nå er jeg veldig trøtt og energiløs. Sover minst 12-14 timer i døgnet :P Har gjerne en kvalmeperiode på ettermiddagen. Og så må jeg opp å tisse kl 0530 hver morgen:P

Føler meg ikke gravid i det hele tatt.
har vært litt kvalm, men synes det har blitt mindre. Tusser end el, men også det virker å være mindre nå.
Sover en del på dagen, men .. wait for it ..... det også virker mindre nå. :)

Må innrømme at jeg sjekker for blod hver gang jeg er på do :eek:
Har sitti å lurt på om mindre symptomer de siste dagene kan ha noe med helgen å gjøre.. Er jo et mye høyere aktivitetsnivå i hverdagen (for meg iallefall). Kanskje kroppen sier mer i fra da?

Jeg har ofte skikkelig mensmurringer, og får følelsen av at TR er rett rundt hjørnet. Blir en del turen på do i løpet av dagen for å sjekke om det er TR eller ikke :nailbiting: Har også superømme pupper og er oppblåst :shy:
Er bare 4+2 så er veldig nervøs hver gang de krampene setter igang, men prøver å være fornuftig og tenke at det er normalt med mensmurringer i førsten. Selvom det ikke er så lett :p

Er 6+4 å er stuptrøtt.. Kunne sikkert ha sovet i ukesvis i strekk :p jeg gjesper hele tiden :p
Ellers er kvalmen av å på :)
Ser å nå at hårsekkene på brystene er mer markerte å de har å vokst litt :)

Så jeg føler meg veldi gravid :) men så har jeg å dager der jeg ikke føler meg serlig gravid jeg å :)

Superømme pupper, virkelig vonde å komme borti. Våkner veldig tidlig på morningene av meg selv, jeg har nok alltid vært glad i å stå opp tidlig, men ikke som dette. Har bra med energi på dagen, men når kvelden kommer blir jeg plutselig veldig sliten. Er varm og kald om hverandre og mensmurringer, 4+6 i dag:)

Små kvalm av og til,stup trøtt store deler av døgnet og ont i bekkenet :-( ellers litt murringer og ømme pupper.

7+2 i dag. Er veldig trøtt, småkvalm innemellom, blir fortere sliten.. Puppene var vonde bare ei uke, og så her det nesten gått over. Men føler magen ser ut som jeg er 4 mnd på vei!!

Litt godt at det ikke er bare meg som ikke føler meg gravid! :) Jeg er 6+0 i dag, litt mer trøtt, uggen og småkvalm til tider og mensenmurringer! :) litt økt utflod ☺ håper alt blir sterkere snart! :)

Ja.. Tisser mye, er kvalm så og si hele døgnet :( Spyr endel og. Så merker godt at jeg er gravid. :) :p
Uff, kjedelig å spy! Kanskje det eneste symptomet jeg virkelig ikke ønsker meg! Håper det går fort over! :)

Godt å se at det er flere som ikke føler seg så gravide enda! :) er spent på utviklingen i ukene som kommer :)

Back
Topp