Føler du deg gravid?

ML85

Forelsket i forumet
Av og til føler jeg meg veldig gravid:p
Da er jeg oppblåst, og kjenner livmoren strekker og jobber godt.

Men det er nok oftere at jeg ikke føler meg gravid. Glemmer det nesten litt;)

njaa.. føler meg gravid når eg sliter med bekkenet... men stortsett tror eg bare jeg mentalt føler meg gravid :P

Av og til føler jeg meg veldig gravid:p
Da er jeg oppblåst, og kjenner livmoren strekker og jobber godt.

Men det er nok oftere at jeg ikke føler meg gravid. Glemmer det nesten litt;)
Samme her :p

Bortsett fra at jeg går konstant kvalm og kaster opp, merker jeg ingenting..
Glemmer innimellom at jeg er gravid, helt til jeg kaster opp!
Da er det greit å huske hvorfor :p

Aprilbaby❤️

Ikke i det hele tatt!

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Noen ganger gjør jeg det. Det ligger i underbevissteheten min hele tiden, kanskje mest fordi jeg prøver å skjule magen... Men njæææ, føler meg ikke sånn mega gravid nei ;)

Nja, føler meg mer sjuk enn gravid... En slags mild spysjuke :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg føler bare at hele kroppen er litt rar, men det er vel følelsen av å være gravid kanskje? :)

I forrige uke hadde jeg en del mensenmurringer og luftsmerter, men det er borte nå. Nå har jeg blitt syk (halsvondt, hodepine og feber) og jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt..

Ja. Men glemmer det litt innimellom. Murrer i magen og vondt i puppene. Har jo vært gravid noen ganger før. Og kjenner igjen følelsen. Men det tar litt tid å venne seg til. Å huske at jeg ikke bør spise salami og brie, og at jeg ikke bør drikke så mye kaffe.

Nei ikke egentlig, glemme fort av at æ e gravid:p
Man kan jo ha ondt i bein og være trøtt etter en arbeidsdag liksom. Eneste e formen som e laber.. Men igjen, tenke ikke på det på jobb:p

Ligger i baktankene mine ofte.
Jeg er kjempe sliten og har begynt å bli kvalm, så jo jeg føler meg gravid.
Eller egentlig bare sliten..

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Har inntil i dag ikke følt meg gravid i det hele tatt ;)

Men, i dag har jeg hengt over doskåla flere ganger og graviditeten har for meg blitt heeeelt realitet i dag ;)

Føler meg ikke gravid i hele tatt egentlig :p Mer sliten ja, men så og si ingen verkinger noe sted. Måtte faktisk ta en ny graviditetstest i dag bare for å sjekke ;) Fortsatt positiv :p

❤ alle gode ting er tre ❤

Jeg føler bare at hele kroppen er litt rar, men det er vel følelsen av å være gravid kanskje? :)

Samma her!!
Glemmer nesten litt at jeg er gravid, for føler meg vare i dårlig form. Men det kommer jo av at jeg er gravid ;)

Føler meg ikke gravid i hele tatt egentlig :p Mer sliten ja, men så og si ingen verkinger noe sted. Måtte faktisk ta en ny graviditetstest i dag bare for å sjekke ;) Fortsatt positiv :p

Samme her, mest sliten og trøtt + humørsvingninger til tider og litt stikk og strekk der nede, ja også veldig varm eller fryser, men ellers lite(ingen ømme pupper lenger), nesten så jeg også ryker på en test(cbd) neste uke bare for å sjekke;) Tipper det blir ul i uke 12/13 for å sjekke at det virkelig er en baby der inne og hvor langt jeg egentlig er på vei:) Var sånn sist også, lite symptomer, og det skal man vel egentlig være glad for:p

Samme her, mest sliten og trøtt + humørsvingninger til tider og litt stikk og strekk der nede, ja også veldig varm eller fryser, men ellers lite(ingen ømme pupper lenger), nesten så jeg også ryker på en test(cbd) neste uke bare for å sjekke;) Tipper det blir ul i uke 12/13 for å sjekke at det virkelig er en baby der inne og hvor langt jeg egentlig er på vei:) Var sånn sist også, lite symptomer, og det skal man vel egentlig være glad for:p
Skal vel egentlig være glad man ikke er er kvalm og spyr hele dagen ;) Men skulle gjerne følt meg skikkelig gravid!! :p

• Liker
Reactions: Ada
Back
Topp