Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herAv og til føler jeg meg veldig gravid
Da er jeg oppblåst, og kjenner livmoren strekker og jobber godt.
Men det er nok oftere at jeg ikke føler meg gravid. Glemmer det nesten litt
Signerer denneJeg føler bare at hele kroppen er litt rar, men det er vel følelsen av å være gravid kanskje?
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg føler bare at hele kroppen er litt rar, men det er vel følelsen av å være gravid kanskje?
Føler meg ikke gravid i hele tatt egentlig Mer sliten ja, men så og si ingen verkinger noe sted. Måtte faktisk ta en ny graviditetstest i dag bare for å sjekke Fortsatt positiv
❤ alle gode ting er tre ❤
Har inntil i dag ikke følt meg gravid i det hele tatt
Men, i dag har jeg hengt over doskåla flere ganger og graviditeten har for meg blitt heeeelt realitet i dag
Skal vel egentlig være glad man ikke er er kvalm og spyr hele dagen Men skulle gjerne følt meg skikkelig gravid!!Samme her, mest sliten og trøtt + humørsvingninger til tider og litt stikk og strekk der nede, ja også veldig varm eller fryser, men ellers lite(ingen ømme pupper lenger), nesten så jeg også ryker på en test(cbd) neste uke bare for å sjekke Tipper det blir ul i uke 12/13 for å sjekke at det virkelig er en baby der inne og hvor langt jeg egentlig er på vei Var sånn sist også, lite symptomer, og det skal man vel egentlig være glad for
Nja, føler meg mer sjuk enn gravid... En slags mild spysjuke