føler du at magen vises allerede?

Janneymortilsnart3

Forelsket i forumet

Det gjør jeg. men det er jo fordi jeg er så utrolig oppblåst. går jeg med en trang topp så truter magen ut:P

vanskelig å holde det hemmelig med denne oppblåste magen her. :P

hvordan er det med dere jenter?:)

 
Samme "problem" her og.. Så bruker litt videre topper sammen med folk! :)
Er så vanvittig oppblåst! :) Åsså er jo spiren bare 1 mm hos meg idag! :) Men likevel godt å føle det skjer noe! ;) Så lenge jeg unngår kvalmen! :D
 
Føler meg litt småoppblåst jeg også. Velger ikek trange topper nå for å si det sånn. Tunika og tights er en GENIAL oppfinnelse! emoticon
 
Kjenner meg godt igjen her,ja:)
 
Samme her,men eg har da litt mage fra mine to andre svangerskap,men nå klarer eg liksom ikkje å holde den inn lenger..
 
Ser veldig gravid ut fordi jeg er så oppblåst!
Blir deilig når gravid magen kan vises frem og være stolt av denemoticon
 
Prinsesse Nina skrev:
Ser veldig gravid ut fordi jeg er så oppblåst!
Blir deilig når gravid magen kan vises frem og være stolt av denemoticon



Sign!
 
samme her, ser ut som om jeg er 3 mnd på vei haha.... går med litt "pose" klær til jeg ser gravid ut emoticon
 
mammamoren skrev:
Føler meg litt småoppblåst jeg også. Velger ikek trange topper nå for å si det sånn. Tunika og tights er en GENIAL oppfinnelse! emoticon



mhm, helt enig :)
 
godt det ikke er bare meg :)
 
Jeg er overstimulert etter prøverørsbehandlingen og har flere liter vann i magen :S Pluss at eg er skikkelig oppblåst, så det ser ut som jeg snart skal føde, hehe!

Tørr nesten ikke gå i butikken eller vise meg offentlig :P
 
Temmelig oppblåst her også. Føler at mange ser på magen min fordi det er nok mange som forventer at noe snart skal skje... På jobb er trikset dressjakke og skjerf. Kan bli litt varmt i juni. Tviler på at jeg kan skjule det til tolv uker. Har også hørt at det vises raskere for andre gangs fødende.
 
wibe skrev:
Temmelig oppblåst her også. Føler at mange ser på magen min fordi det er nok mange som forventer at noe snart skal skje... På jobb er trikset dressjakke og skjerf. Kan bli litt varmt i juni. Tviler på at jeg kan skjule det til tolv uker. Har også hørt at det vises raskere for andre gangs fødende.



ååå? hmm... kan jo bli spennande å se hvor raskt magen vises denne gangen da:)
 
wibe skrev:
Temmelig oppblåst her også. Føler at mange ser på magen min fordi det er nok mange som forventer at noe snart skal skje... På jobb er trikset dressjakke og skjerf. Kan bli litt varmt i juni. Tviler på at jeg kan skjule det til tolv uker. Har også hørt at det vises raskere for andre gangs fødende.


Samme her. Tror ikke en sjel blir overrasket når vi røper at vi venter en ny.

Føler ikke jeg har noe mage derimot. Men var 20 uker på vei før magen begynte å komme sist, så det er jo ennå lenge til det:)
 
Pittelitten hump kanskje, men ikke noe særlig nei er kanskje bare jeg som føler det siden jeg har vært gravid før.
Med 1 mann såg man det ikke på meg før jeg var 23uker ca.
 
Back
Topp