Føler du at du gravid?

syns brystene har vokst noe kolosalt de siste dagene :(
vondt i magen, kvalm, sliten, humørsvigninger :(

Godt det ikke bare er meg :) Kjenner jo litt symptomer jeg et er relatert til graviditeten, men de kan plutselig forsvinne en dag for så å øke i styrke den neste. Men føler meg mye mindre gravid nå enn i mine tidligere graviditeter...

Oh,yes!!!

På hver eneste del og hver centimeter av min kropp!

Men klager ikke...:oops:

Føler absolutt ingenting! Frustrerende! Var litt småkvalm de første dagene, og VELDIG ømme bryster, men nå er alt borte... Er kanskje litt trøtt, men det er jeg hele tiden uansett (har ME) så det trenger ikke å være graviditeten. Gleder meg veldig til tidlig UL for å få bekreftet det! Går med voldsomt med hjemmetester om dagen! Må sjekke at de fortsatt viser positiv!:)

Har kvalme, svimmelhet og ekstrem trøtthet om dagen, men sliter egentlig litt med å helt innse at det er på ordentlig at jeg har et lite liv i magen. Men derfor har jeg også klart å holde det hemmelig for alle enda også:)

Hvis ikke jeg er gravid nå har jeg influensa, omgangssyke eller noe i den duren. Føler meg dårlig :P

Har følt meg gravid siden jeg testet positivt om søndagen med svimmelhet, uvel, vond korsrygg, litt murringer i magen, fryser omtrent HELE tiden og ømmepupper.
Men i dag har jeg ikke følt meg så veldig gravid...fryser fortsatt hele tiden, men puppene er mye mindre ømme. Er jo ikke så langt på vei så det kommer vel mer etterhvert og satser på at lille spiren klamrer seg fast så godt h*n bare kan! :)

Nå begynner jeg å føle det.. kvalm, uvell, vonde pupper og skikkelig slapp og trøtt.. :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp