Føler du at du gravid?

Kattt

Forelsket i forumet
Jeg føler meg absolutt ikke gravid denne gangen :-( nesten så jeg blir litt bekymret:p
Er det fler som ikke føler at de er gravid? :)
 
Det har såfall ikke kommet før nå i det siste. Nå er jeg dårlig og slapp, gitt
 
Jeg også. Hadde et par symptomer som plutselig forsvant. Skal til lege imorgen. Ingen murringer på flere dager. Hadde mest rundt ikm. Krysser fingrene for at alt er bra! Håper legen sender meg til ultralyd. Men dem kan vel ikke se så mye i uke 6 ? Er 6 uker imorgen
 
Jeg kjenner det veldig godt. Trøtt, kvalm døgnet rundt, hormonell og ømme bryster.. Slapp av og nyt at dere er i god form, alt er nok som det skal-er som oftes det;)
 
Jeg har pessimistiske tendenser ved graviditet, men fakta er at jeg har totalt mista lysta på kaffe (allerede før ikm), sjokolade (!!) og yogurt (av alle ting), og jeg er stuptrøtt, forstoppa og oppblåst langt utover normale variasjoner. Innerst inne føler jeg meg altså gravid, selv om min umiddelbare reaksjon var å svare "overhodet ikke".
 
Heldig som har mista lysta på sjokolade da ;) jeg kunne sikker spist en kilo om dagen, men før det første er det IKKE bra, og for det andre blir jeg skikkelig kvalm ;)
 
Føler meg ikke særlig gravid nei! Ingen symptomer utenom mens vekke :) litt oppblåst på kvelden :)
 
En del symptomer, men langt i fra slik siste graviditet..ømme bryst, opplåst, murringer og trøtthet vises her;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Føler heller ingenting... Det er veldig rart å liksom være gravid uten å kjenne det... Eneste er at jeg er oppblåst, men det er jeg avogtil til vanlig og:p
 
I dag har jeg følt meg veldig gravid. Tissa ofte og sånn plutselig! Blitt helt kvalm og skjelven pga sult, selv om jeg nettopp har spist :p Og i det siste har puppene vært så ømme at det har vært smertelig bare å komme så vidt borti. Men det er nok veldig normalt å ikke kjenne noe altså!
 
nei, ikkje i forhold til forrige gang :) litt ømme bryst og kanskje litt hormonell av og til ;) :p
Blir litt bekymra eg og, om eg virkelig er gravid, men eg klagar egentli ikkje på å vere i så god form :)
 
Heldig som har mista lysta på sjokolade da ;) jeg kunne sikker spist en kilo om dagen, men før det første er det IKKE bra, og for det andre blir jeg skikkelig kvalm ;)
Ja, det er i grunn like greit. Sjokolade klarer seg vanligvis ikke lenge her i huset, men nå har vi hatt to hele plater urørt siden lørdag :-o :-o Yogurten, derimot, irriterer meg litt. Den går snart ut på dato, men jeg vil ikke ha den.
 
Føle mæ ikke gravid :) Men, håpe no å trur at aillt e bra med spireliten :)
 
Føler meg absolutt gravid!
De to andre svangerskapene var jeg bare øm i puppene..
Nå er jeg helt ødelagt, kvalm, svimmel, vondt i mage å i pupper, oppblåst å veldig treg mage :/
 
Godt å se at jeg ikke er alene om dette ;-)
Og godt å se at det er noen her som føler seg gravid også :) !!!
 
Føler meg veldig gravid nå ja. Konstant kvalm, vonde bryst og ofte vondt i "magen". Er skikkelig overrasket over alle symptomene og hvor mye dette forandrer hverdagen min allerede.
 
Nei, jeg gjør egentlig ikke det, men jeg er kun 4+5. Hadde menssmerter noen dager rundt da tr skulle ha kommet, men det ble bort for to dager siden. Jeg er kvalm, og har hatt litt sure oppstøt, men nå har jeg lært at kvalmen kan komme av Crinonen (progesteron-medisin jeg går på). Så da er det egentlig ikke noe særlig, bortsett fra to streker på testene og manglende tr. :cool: :D
 
Back
Topp