Føler du at du gløder?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
Ikke så mye glød her i dag værtfall :hilarious:
Joggebukse , kvalm , håret står alle veier, føler meg trøtt 24/7
så nei apsolutt ingen glød :p

Njæ, synes jeg ikke så like bleik ut som vanlig før jeg ble forkjølet nå så kanskje ;)

Sist synes jeg ikke jeg så noe som helst, men lillebroren min hadde fortalt moren min at han synes jeg glødet litt ekstra som gravid ;)❤️

Fikk faktisk en kommentar fra en kollega i dag som spurte om jeg var gravid gordi jeg glødet sånn. Det går veeeeelsig opp og ned her både med humøret og formen. Kan være veldig opplagt og glad så plutselig sliten å lei.

Ingen glød her enda. Følte meg pverraskende fin med mage sist, selv om jeg var stor som en hval ;)

Føler ikke at jeg gløder, men jeg har merket en ekstrem endring i min egen selvoppfatning. Jeg har en manisk dårlig selvoppfatning, av format at jeg ikke klarer å se meg selv i speilet og sjeldent/aldri føler "så pen jeg er" når jeg ser meg selv på bilder eller video. Etter jeg ble gravid opplever jeg at jeg ser på meg selv med andre øyne - altså det oppfattes som en nesten fysisk endring av mitt utseende, at jeg av og til tenker "så fin jeg er :)" og at jeg føler meg vakker på utsiden. Det må være noe hormonelt som styrer selvbildet mitt, for det er en ganske voldsom endring.

S
Føler ikke at jeg gløder, men jeg har merket en ekstrem endring i min egen selvoppfatning. Jeg har en manisk dårlig selvoppfatning, av format at jeg ikke klarer å se meg selv i speilet og sjeldent/aldri føler "så pen jeg er" når jeg ser meg selv på bilder eller video. Etter jeg ble gravid opplever jeg at jeg ser på meg selv med andre øyne - altså det oppfattes som en nesten fysisk endring av mitt utseende, at jeg av og til tenker "så fin jeg er :)" og at jeg føler meg vakker på utsiden. Det må være noe hormonelt som styrer selvbildet mitt, for det er en ganske voldsom endring.

Samme her! Er helt merkelig! Og godt ❤️

Ingen gløding her, tvert om! Er konstant trøtt, sulten og sliten. Så den gløden de snakker om har jeg ikke sett...

Ikke så jeg den i sist svangerskap heller :shy:

nei, føler meg forferdelig..

Ingen gløding her heller... kviser, smerter i magen innimellom, vond korsrygg, dårlig matlyst og derav slapp og toppet det hele med å kaste opp hos fastlegen i dag :hungover::dead:

Absolutt ikke. Tett, trøtt og uggen:) Faktisk nesten tyngre nå enn da jeg var høygravid forrige gang..

Litt oppskrytt den glødingen altså :P

Får håpe det kommer seg når dere er inne i andre trimester :)

Føler ikke noe forskjell egentlig jeg annet enn at jeg har begynt å ta meg en dupp på soffan etter middag.

Back
Topp