Føler du at du gløder?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Føler du at du begynner å få den der gløden alle snakker om?
Har noen nevnt noe?

Langt i fra noe glød akkurat nå. Går i joggebukse, med bustete hår og fet hud:laughing002

enig med föregående talare! ikke så mye glöd här! Mer kroniskt trött med poser under ögonen :laughing002 Satser på att det blir bättre om få uker! :love017

Ikke sett noe til gløden enda nei :p
Kviser, oppblåst,konstant trøtt og derav null sminke og bustete hår. :hilarious:

Absolutt ikke [emoji28] trøtt ca heile tida og oppblåst og uggen.... gleder meg til folk vet det og magen blir gravidmage og ikke oppblåst [emoji85]

Her er det tegn til glød ja :angel12 Her steller vi oss hver dag. Og tar ekstra godt vare på oss, hehe. Stresser ikke så mye heller, og nyter å være gravid :happy5 Så ser en litt annerledes glød enn det jeg har hatt før :Heartred

Utrolig nok ja. Sover dårlig og føler absolutt ikke noe velbehag. Men huden gløder og småkviser er helt borte [emoji2][emoji1362]

:laughing025

Sååå lang derifra

Trøtt, slapp og sliten hele tia og nye kviser daglig:sick009

"Jenter stjeler mors skjønnhet" Kanskje det stemmer :)

Ja, faktisk. Fler som har kommentert det. Kvisene jeg fikk på halsen har forsvunnet og til tross for at jeg er konstant trøtt så gløder faktisk huden i ansiktet mer enn vanlig på denne tiden av året. Føler meg som regel ganske gusten og grå i midten av oktober, men ikke nå [emoji4]

Merker ingen forskjell egentlig.

Neeeeei.. Føler meg som en hormonell tenåring! Masse kviser, og jeg bruker aldri ha kviser!
Fikk kommentar fra en kollega som titt og ofte har kviser; «velkommen i klubben» :hilarious:

Nei :p det gjør jeg sjeldent de første ukene i svangerskapene :p føler meg som en dass som ligger i senga store deler av dagen, om jeg ikke er på jobb. Er så sliten .. :O

Ikke litt engang, føler meg bare trøtt, hormonell, sliten og lat xp

Jeg føler meg i topp form, orker det meste og sovner ikke lengre sammen med tulla mi ved leggetid :)

Hvordan jeg ser ut er noe annet.. Gussen og grå i huden med "blå" poser under øya.
Får høre at nå er det på tide å slappe av litt:laughing002

Back
Topp