Føler at jeg spiser hele tiden!

R_28

Glad i forumet
Noen som kjenner seg igjen?
Jeg følerat jeg må småspise for å ikke bli superkvalm.. Spiser jeg for stort måltid, blir jeg også kvalm.

Går mye i salte kjeks, smoothie, banan, eple og appelsin

Jeg følerat jeg må småspise for å ikke bli superkvalm.. Spiser jeg for stort måltid, blir jeg også kvalm.

Jeg er sulten hele tiden og spiser masse :/ er ikke kvalm, men konstant sulten!

Jeg er sulten hele tiden og spiser masse :/ er ikke kvalm, men konstant sulten!
Slitsomt :( Sist svangerskap trodde jeg at det skulle klikke for meg.. Gikk rundt med en hult følelse i magen konstant i 3 mnd.. Uansett hvor mye jeg spiste! Har en sånn dag i dag.. Håper virkelig det går over

Ditto! Redningen min er faktisk cornflakes med melk og sukker, kiwi, cols av og til, salt lakris noen ganger. Hørte i første svangerskap at lakris ikke var bra, men finner det ikkr igjen nå.....

Ditto!! Konstant sulten og kvalm... Blir også enda mer kvalm ved større måltider. Går mye i frukt!

Jeg er ikke særlig kvalm, men utrolig sulten hele tiden. Spiser altfor mye! Men nå må jeg ta meg selv i skinnet, for jeg vil ikke gå opp igjen alle de kiloene jeg har gått ned..

Jeg er så kvalm, får ikke i meg noe særlig i det hele tatt :( har vært heldig å fått i meg 2 middager over nå 2 uker (?) snart. Drikker masse masse vann :p håper snart det går over :/

Jeg spiser og spiser jeg også. Det var sånn sist også, frem til uke 15 ca.. Prøvde seabands for kvalmen i dag, hjalp ikke denne gangen heller ;-) Forsøkte meg også på vann med fersk ingefær, men fikk det ikke ned. Må vel bare spise da :-|

Har grått så mye i dag.. Blir gal av å føle meg konstant sulten :( Går bare rundt å svimler

Jeg også. Småspiser hele tiden, våkner til og med om natten for litt nattmat.:p Jeg er sånn hver gang jeg er gravid. Uansett hvor kvalm jeg er, eller hvor mye jeg kaster opp, så bare spiser og spiser jeg hele tiden likevel.

Er kvalm, men ikke sånn sykt kvalm og jeg føler jeg må spise hele tiden for å ikke bli kjempekvalm :p Er det matvraket jeg nå :p

Back
Topp