Føler at jeg "gynger"..

Linenni

Flørter med forumet
Har følt dette noen ganger tidligere, men nå har følelsen vedvart i noen dager, og i dag har det vært så kraftige "gynginger" at da jeg og sambo var inne på en gammel låve for å titte på saker og ting, så måtte jeg spørre om han også kjente det, tenkte det kunne være den gamle låven som "vaiet" litt i vinden!:p Men nei, han kjente ingenting..:p Får også en sånn plutselig følelse av at hjernen (eller kanskje blodet i hodet) forsvinner bak i hodet og nedover, som et sånn dragsug eller noe, etterfulgt av en slags kald følelse i nakken og nedover ryggen, utrolig vanskelig og klønete å forklare! Aner ikke om disse to merkelige følelsene har noen sammenheng, men.. Er ikke svimmel, mister liksom ikke balansen eller noe, føler bare at jeg vugger, som om jeg er i en stor båt..

Noen som har følt noe lignende?

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei, kan ikke si at jeg har det. Har du snakket med legevakten?

Neei, kan det være så alvorlig da?:O Tenkte det kunne ha en naturlig forklaring, som vitaminmangel eller noe.. Får vel ringe fastlegen på mandag om det ikke har forandret seg..:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ville ringt fastlegen, da finner dere nok ut av det :)

Februar-14 mamma <3

Jeg er også sånn "vuggete" innimellom,men ikke snakka med lege om det..

Ville nok kontaktet lege i morgen for å få det sjekket ut!

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg er ofte slik etter jeg har kjørt i heis. Da føles det som jeg er på danskebåten! :) Har ikke tenkt på det som noe farlig..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

ikke opplevd før. men trenger jo ikke å være alvorlig for å ringe legen, så ville nok ringt og hørt, ihvertfall :)

Jeg hadde akkurat det samme, føles som jeg var på en båt! Tok blodprøver uten noe særlig utslag, men siden jeg ikke spiste kjøtt så fikk jeg TrioB på resept, det gjorde underverker! Er en helt annen person :)

Om man opplever seg litt gyngete en gang eller etter heis, bilkjøring osv trenger det nok ikke være noe, men jeg ville sjekket det ut om det var noe som dukket opp jevnlig.. Jeg føler meg også gyngete etter lange bilturer, men det tror jeg er helt normalt ;)

Februar-14 mamma <3

Jeg hadde det litt sånn når jeg var gravid, da hadde jeg alt for lav blodprosent og måtte ta jerntilskudd. Kom seg fort, så kom deg til legen for en sjekk vertfall :)

Hadde dette en periode. Legen mente på at det kun være for lite vann og mat i varmen.

Hadde det en periode da jeg var gravid. Tok masse prøver som viste lav blodprosent og jernmangel. Det hjalp med jerntilskudd.

Trenger ju ikkje bety att det e
Noet farligt. Men de kan vara greit å kontakta legen.

Jernmangel/krystallsyke. Kontakt legen så sjekker de krystallsyken med en enkel liten test på benken - blir den negativ kan de sjekke andre ting ;)

Synes ikke det høres ut som det :) De jeg kjenner som har hatt det (og meg selv) var så dårlige at vi lå rett ut og spøy hvis vi flytta på oss... :p

Søsteren min har hatt det flere ganger, og hun var aldri sånn dårlig! ;) Hun var veldig gyngete og svimmel, så sånn det ble oppdaget på henne :)

♥Lille prinsen 17/4-14♥

Jeg har det sånn veldig ofte - hos meg er det forårsaket av stramme nakkemuskler ( som igjen er en følge av skjev rygg, men det behøver det jo ikke å være). Ikke noe farlig, bare ubehagelig.

Back
Topp