følelser...

babyvår

Flørter med forumet
det er merkelig å merke at jeg er enda mer følsom nå enn til vanlig, kjenner tårene presser på for ingenting[:(]! er hvertfall ikke i tvil om at d skjer mye i kroppen og det er jo bra[;)] det er godt å ha en god mann som gir meg teddyklem når jeg blir litt lei[;)]

hehe;) ja tror det er ganske mange som kjenner seg igjen i den! heldigvis forstår de nærmeste hvorfor![;)]

ORIGINAL: *kolibri*

tårer ja..er ikke greit med alle hormonene nå om dagen, det kjenner jeg godt[8|][;)]

Signerer!

Men en ting som er bra nå som jeg gråter mye mer og tårene spruter for ingenting. Jeg får jo ikke vondt i hodet av det. [;)] I vanlig tilstand (om jeg kan kalle det det) så får jeg jo typ migrene brått om jeg gråter litt. Merkelig men også veldig bra. [8D]

Jeg har også masse gråte hormoner inni meg. sambo og jeg satt å så på tv her om dagen, og jeg begynte å skikkelig gråte over noe jeg vanligvis kunne bare ha blitt litt rørt over, men jeg begynte å virkelig gråte. Tårene rant og jeg begynte å skrike. Må le av det i ettertid da!

hehe:D må le litt for meg selv;D så god trøst for meg å høre at andre gråter for nesten ingenting, så bra at du som vanligvis får vondt i hodet slipper det:) da er er d bare å la tårene strirenne når du føler for d;)

Hehe, så artig å lese at jeg ikke er alene..
satt på soverommet (samboeren i stua) og så på en skikkelig typisk amerikansk "B"-film av den romantiske typen. Veldig typisk drama-avslutning, og hadde nok ikke gjort meg noe om jeg ikke fikk med meg slutten (dersom jeg ikke var gravid).
Jeg gråt så tårene spruta ut av øynene mine.
Da samboeren kom inn på soverommet for å se om jeg hadde det bra, ble han helt stum da han så meg med røde øyne og mascara nedover kinnene.
Rar følelse når man VET så godt at det kun er hormoner.... 

Back
Topp